Наголошується, що біологія займає провідні позиції у науці 21 століття. Підготовка майбутнього вчителя біології до дослідницької діяльності, залучення його до практичної експериментальної роботи дозволяє студентам краще зрозуміти місце науки біології у глобалізованому суспільстві. З’ясовано, що найкраще середовище для науково-дослідної підготовки студентської молоді – це взаємна співпраця учених університетів, студентів, викладачів-біологів, школярів, яка стимулює активне навчання майбутніх біологів, розкриває інтелектуальний потенціал студентів. Акцентується увага на необхідності навчання студентів іноземної мови у професійно орієнтованому напрямку як отримання додаткової спеціальності на прикладі «Біологія та англійська мова» з метою інтеграції у світовий інтелектуальний простір інституційних структур української науки та вчених-дослідників.
Отмечено, что биология занимает ведущие позиции в науке 21 века. Подготовка будущего учителя биологии к исследовательской деятельности, привлечение его к практической экспериментальной работы позволяет студентам лучше понять место науки биологии в глобализированном обществе. Выяснено, что оптимальная среда для научно-исследовательской подготовки студенческой молодежи − это взаимное сотрудничество ученых университетов, студентов, преподавателей-биологов, школьников, которое стимулирует активное обучение будущих биологов, раскрывает интеллектуальный потенциал студентов. Акцентируется внимание на необходимости обучения студентов иностранному языку в профессионально ориентированном направлении как получение дополнительной специальности «Биология и английский язык» с целью интеграции в мировое интеллектуальное пространство институциональных структур украинской науки и ученых-исследователей.
Noted that Biology occupies leading positions in the science of the 21st century. Preparing of the future Biology teacher for research activities, involving him in practical experimental work, allows students to better understanding the place of Biology science in a globalized society. It was clarified that the optimal environment for research training of student youth is the cooperation with professors from academic universities, students, biology teachers, schoolchildren, which stimulates the active training of future biologists, reveals the intellectual potential of students.
The author stresses that preparing future Biologie students to teach foreign language in the professionally oriented way as a specialty "Biology and English" in order to rise of involvement of Ukrainian research institutions as well as individual scientists and researchers into the global intellectual space.