У статті наведенні діагностичні методики вимірювання готовності до
самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. Показано методи, завдяки яким здійснювалася діагностувальна робота, а саме: анкетування, тестування, опитування (письмове та усне), педагогічне спостереження, методи самооцінки, саморегуляції, творчі вправи. Розроблено три блоки діагностичних завдань, які дозволили вивчити стан стійкого емоційно забарвленого інтересу студентів, творчої активності й здатності до регуляції емоційно-вольового стану у виконавській діяльності, сформованості емпатійно-оцінного ставлення до диригентсько-хорової діяльності.
Article prompting diagnostic methods of measuring readiness for self-future music teachers in the process of conducting and choral disciplines. Displaying the methods by which the work was carried out diahnostuvalna, namely questioning, testing, survey (written and oral), teacher observation, methods of self-esteem, self-creative exercises. Developed three blocks diagnostic tasks allowed to examine the state of sustainable emotive interest of students creative activity and capacity for the regulation of emotional and volitional state in performing activities of formation empatiyno-evaluative attitude to conducting and choral activities.