ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Костенко, Л. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-10-02T13:15:42Z | |
dc.date.available | 2018-10-02T13:15:42Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Костенко, Л. В. Організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення диригентсько–хорових дисциплін /Л. В. Костенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 14 (19), ч. 2. - С. 63-67. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21098 | |
dc.description.abstract | В статье рассматривается организационно-педагогическая модель изучения дирижерско-хоровых дисциплин. Особое внимание уделяется педагогическим условиям организации учебно-познавательной деятельности и четырем этапам ее реализации. | ua |
dc.description.abstract | The article highlighted the organisational and pedagogical model for studying conducting and choral disciplines. Special attention is paid to pedagogical conditions for teaching and cognitive activity and the four stages of its implementation. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | организационно-педагогическая модель | ua |
dc.subject | учебно-познавательная деятельность | ua |
dc.subject | компоненты | ua |
dc.subject | педагогические условия | ua |
dc.subject | learning and cognitive activity | ua |
dc.subject | components | ua |
dc.subject | organisational and pedagogical model | ua |
dc.subject | pedagogical conditions | ua |
dc.subject.classification | 378.147:784 | ua |
dc.title | Організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення диригентсько–хорових дисциплін | ua |
dc.type | Article | ua |