Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Падалка, Г. М.
dc.date.accessioned 2018-09-18T13:13:55Z
dc.date.available 2018-09-18T13:13:55Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Падалка, Г. М. Теорія мистецького навчання : формоутворювальні аспекти / Г. М. Падалка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 25-27 квітня 2013 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 14 (19), ч. 1. – С. 18-23. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20883
dc.description.abstract В статье рассматриваются проблемы теоретизации научного знания, приводятся примеры формулирования научного аппарата диссертационных исследований, предлагаются образцы постановки проблемы, определения концептуальной идеи исследования, его научной новизны, практического значения. ua
dc.description.abstract The problems of theorization of scientific knowledge, are examples of the formulation of the scientific staff of the dissertation research, offer samples of the problem, identify the conceptual idea of the study, its scientific novelty and practical value. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject теория ua
dc.subject концептуальные основы ua
dc.subject обобщение ua
dc.subject форма научного знания ua
dc.subject исследование ua
dc.subject theory ua
dc.subject conceptual framework ua
dc.subject generalization form of scientific knowledge and research ua
dc.subject.classification 37.016:7 ua
dc.title Теорія мистецького навчання: формоутворювальні аспекти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу