ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Падалка, Г. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-09-18T13:13:55Z | |
dc.date.available | 2018-09-18T13:13:55Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Падалка, Г. М. Теорія мистецького навчання : формоутворювальні аспекти / Г. М. Падалка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 25-27 квітня 2013 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 14 (19), ч. 1. – С. 18-23. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20883 | |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются проблемы теоретизации научного знания, приводятся примеры формулирования научного аппарата диссертационных исследований, предлагаются образцы постановки проблемы, определения концептуальной идеи исследования, его научной новизны, практического значения. | ua |
dc.description.abstract | The problems of theorization of scientific knowledge, are examples of the formulation of the scientific staff of the dissertation research, offer samples of the problem, identify the conceptual idea of the study, its scientific novelty and practical value. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | теория | ua |
dc.subject | концептуальные основы | ua |
dc.subject | обобщение | ua |
dc.subject | форма научного знания | ua |
dc.subject | исследование | ua |
dc.subject | theory | ua |
dc.subject | conceptual framework | ua |
dc.subject | generalization form of scientific knowledge and research | ua |
dc.subject.classification | 37.016:7 | ua |
dc.title | Теорія мистецького навчання: формоутворювальні аспекти | ua |
dc.type | Article | ua |