ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гришкова, Раїса Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2018-09-12T10:43:38Z | |
dc.date.available | 2018-09-12T10:43:38Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.citation | Гришкова, Раїса Олександрівна. Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Гришкова Раїса Олександрівна ; [наук. керівник Пєхота Олена Миколаївна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2000. - 20. с | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20801 | |
dc.description.abstract | У дисертації досліджується проблема особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти. Визначено педагогічні умови реалізації особистісно оріентованого навчання іноземної мови: створення особистісно спрямованих навчально-педагогічних ситуацій, які спонукають студентів до усвідомлення власного позитивного образу Я та адекватної самооцінки; визнання пріоритету діалога в навчанні іншомовному спілкуванню; створення ситуацій успіху на заняттях; забезпечення освітнього середовища в процесі навчання іноземної мови; переоріентація на суб’єкт-суб’єктний стиль спілкування викладача і студентів. У дослідженні обгрунтовано шляхи впровадження визначених педагогічних умов в навчально- виховний процес вищих навчальних закладів. Запропонована особистісно орієнтована модель навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти. | ua |
dc.description.abstract | В диссертации исследуется проблема личностно ориентированного обучения иностранному языку студентов нефилологических специальностей высших учебных заведений. Определены педагогические условия реализации личностно ориентированного обучения иностранному языку: создание личностно направленных учебно-педагогических ситуаций, которые способствуют осознанию каждым студентом собственного позитивного образа Я и формированию адекватной самооценки; признание приоритета диалога в обучении иноязычному общению; создание ситуаций успеха на занятиях; обеспечение образовательной среды в процессе изучения языка; переориентация на субъект-субъектный стиль общения преподавателя и студента. В исследовании обоснованы средства внедрения данных педагогических условий в учебно-воспитательный процесс в высшей школе. Предложена личностно ориентированная модель обучения иностранному языку студентов нефилологических специальностей высших учебных заведений. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | особистісний підхід до навчання | ua |
dc.subject | освітня галузь | ua |
dc.subject | освітне середовище | ua |
dc.subject | особистісно оріентоване навчання іноземної мови | ua |
dc.subject | комунікативна компетенція з іноземної мови | ua |
dc.subject | личностный подход к обучению | ua |
dc.subject | образовательная отрасль | ua |
dc.subject | образовательная среда | ua |
dc.subject | личностно ориентированное обучение иностранному языку | ua |
dc.subject | коммуникативная компетенция в иностранном языке | ua |
dc.subject.classification | 37.013 | ua |
dc.title | Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти | ua |
dc.type | Other | ua |