Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гришкова, Раїса Олександрівна
dc.date.accessioned 2018-09-12T10:43:38Z
dc.date.available 2018-09-12T10:43:38Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.citation Гришкова, Раїса Олександрівна. Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Гришкова Раїса Олександрівна ; [наук. керівник Пєхота Олена Миколаївна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2000. - 20. с ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20801
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти. Визначено педагогічні умови реалізації особистісно оріентованого навчання іноземної мови: створення особистісно спрямованих навчально-педагогічних ситуацій, які спонукають студентів до усвідомлення власного позитивного образу Я та адекватної самооцінки; визнання пріоритету діалога в навчанні іншомовному спілкуванню; створення ситуацій успіху на заняттях; забезпечення освітнього середовища в процесі навчання іноземної мови; переоріентація на суб’єкт-суб’єктний стиль спілкування викладача і студентів. У дослідженні обгрунтовано шляхи впровадження визначених педагогічних умов в навчально- виховний процес вищих навчальних закладів. Запропонована особистісно орієнтована модель навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти. ua
dc.description.abstract В диссертации исследуется проблема личностно ориентированного обучения иностранному языку студентов нефилологических специальностей высших учебных заведений. Определены педагогические условия реализации личностно ориентированного обучения иностранному языку: создание личностно направленных учебно-педагогических ситуаций, которые способствуют осознанию каждым студентом собственного позитивного образа Я и формированию адекватной самооценки; признание приоритета диалога в обучении иноязычному общению; создание ситуаций успеха на занятиях; обеспечение образовательной среды в процессе изучения языка; переориентация на субъект-субъектный стиль общения преподавателя и студента. В исследовании обоснованы средства внедрения данных педагогических условий в учебно-воспитательный процесс в высшей школе. Предложена личностно ориентированная модель обучения иностранному языку студентов нефилологических специальностей высших учебных заведений. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject особистісний підхід до навчання ua
dc.subject освітня галузь ua
dc.subject освітне середовище ua
dc.subject особистісно оріентоване навчання іноземної мови ua
dc.subject комунікативна компетенція з іноземної мови ua
dc.subject личностный подход к обучению ua
dc.subject образовательная отрасль ua
dc.subject образовательная среда ua
dc.subject личностно ориентированное обучение иностранному языку ua
dc.subject коммуникативная компетенция в иностранном языке ua
dc.subject.classification 37.013 ua
dc.title Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу