Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Профільна диференціація навчання фізики в 10-11 класах середньої загальноосвітньої школи (гуманітарний профіль)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гордієнко, Тетяна Петрівна
dc.date.accessioned 2018-09-07T13:16:23Z
dc.date.available 2018-09-07T13:16:23Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier.citation Гордієнко, Тетяна Петрівна. Профільна диференціація навчання фізики в 10-11 класах середньої загальноосвітньої школи (гуманітарний профіль) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - Теорія і методика навчання фізики / Гордієнко Тетяна Петрівна ; [наук. керівник Бугайов Олександр Іванович] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 21 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20744
dc.description.abstract Дисертація присвячена питанням профільної диференціації навчання фізики в 10-11 класах гуманітарного профілю середньої загальноосвітньої школи. В роботі обгрунтована методична система навчання фізики у класах гуманітарного профілю та методика її використання в навчальному процесі. Основні положення дисертації висвітлено у 12 друкованих працях. Розроблена методична система може бути використана при навчанні студентів педагогічних спеціальностей, методистами, вчителями-практиками в середній школі. Пропоновані методичні рекомендації та посібники сприяють підвищенню ефективності навчання фізики в класах гуманітарного профілю. ua
dc.description.abstract Диссертация посвящена вопросам профильной дифференциации обучения физике в 10-11 классах гуманитарного профиля средней общеобразовательной школы. В работе обоснована методическая система обучения физике в классах гуманитарного профиля и методика ее использования в учебном процессе. Основные положення диссертации отражены в 12 печатных работах. Разработанная методическая система обучения может бьггь использована при обучении студентов педагогических специальностей, методистами, учителями-практиками в средней школе. Представленные методические рекомендации и пособия способствуют повышению зффективности обучения физике в классах гуманитарного профиля. ua
dc.description.abstract The thesis is devoted to questions of the profile differentiation of physics education in grades 10-11 of the humanitarian profile of secondary schools. The methodical system of teaching physics in the classes of the humanitarian profile and the method of its use in the educational process are substantiated in the work. The main provisions of the thesis are highlighted in 12 printed works. This developed methodical system can be used for teaching students of pedagogical specialties, methodists, teachers-practitioners in high school. The proposed methodological recommendations and manuals contribute to improving the effectiveness of teaching physics in humanitarian classes. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. ua
dc.subject диференціація ua
dc.subject гуманітарний профіль ua
dc.subject методична система ua
dc.subject молекулярна фізика ua
dc.subject квантова фізика ua
dc.subject художній тип ua
dc.subject навчально-методичне забезпечення ua
dc.subject дифференциация ua
dc.subject гуманитарный профиль ua
dc.subject методическая система ua
dc.subject молекулярная физика ua
dc.subject квантовая физика ua
dc.subject художественный тип ua
dc.subject учебно-методическое обеспечение ua
dc.subject differentiation ua
dc.subject methodical system ua
dc.subject molecular physics ua
dc.subject quantum physics ua
dc.subject humanitarian profile ua
dc.subject.classification 372.853:53 ua
dc.title Профільна диференціація навчання фізики в 10-11 класах середньої загальноосвітньої школи (гуманітарний профіль) ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу