Відбір програмного матеріалу студентів, майбутніх вчителів англійської мови дітей дошкільного віку повинен здійсню-ватися з урахуванням відповідності професійним функціям педагога іноземної мови, єдності змістової та процесуальної сторін освіти, інтеграції змісту, організаційних форм і методів навчання, врахування здібностей та резервних можл-ивостей суб’єктів навчання. Удосконалення підготовки майбутніх вихователів з правом навчання англійської мови є педагогічною проблемою, успішне розв’язання якої сприяє кращому оволодінню англійською мовою підростаючим поколінням.
The selection of the program material for students of the future English language teachers of preschool children should be carried out in accordance with the professional functions of the foreign language teacher, the unity of the content and procedural aspects of education, the integration of content, organizational forms and methods of teaching, taking into account the abilities and reserve capacities of the subjects of study. Improving the training of future preschool teachers with the right to learn English is a pedagogical problem, the successful solution of which helps to better learn English in younger generations.