DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 6 (6-7) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20707
Title: Зміст професійної підготовки майбутніх вихователів до навчання англійської мови дошкільників
Other Titles: Content of professional training of future pre-school taechers for the teacing of English language of preschool children
Authors: Жукова, Г. В.
Keywords: вихователь з правом проведення занять англійської мови
діти дошкільного віку
професійна підготовка
зміст навчання
preschool teacher with the right to conduct English classes
children of preschool age
professional training
content of education
Issue Date: 2018
Publisher: «Видавництво «Гілея»
Citation: Жукова, Г. В. Зміст професійної підготовки майбутніх вихователів до навчання англійської мови дошкільників = Content of professional training of future pre-school taechers for the teacing of English language of preschool children / Г. В. Жукова // Освітній дискурс. Гуманітарні науки : збірник наукових праць = Educational discourse. Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 6 (6-7). – С. 61-68.
Abstract: Відбір програмного матеріалу студентів, майбутніх вчителів англійської мови дітей дошкільного віку повинен здійсню-ватися з урахуванням відповідності професійним функціям педагога іноземної мови, єдності змістової та процесуальної сторін освіти, інтеграції змісту, організаційних форм і методів навчання, врахування здібностей та резервних можл-ивостей суб’єктів навчання. Удосконалення підготовки майбутніх вихователів з правом навчання англійської мови є педагогічною проблемою, успішне розв’язання якої сприяє кращому оволодінню англійською мовою підростаючим поколінням.
The selection of the program material for students of the future English language teachers of preschool children should be carried out in accordance with the professional functions of the foreign language teacher, the unity of the content and procedural aspects of education, the integration of content, organizational forms and methods of teaching, taking into account the abilities and reserve capacities of the subjects of study. Improving the training of future preschool teachers with the right to learn English is a pedagogical problem, the successful solution of which helps to better learn English in younger generations.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20707
Appears in Collections:Випуск 6 (6-7)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhukova.pdf7.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.