Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Ретроінновація філософсько-педагогічної спадщини Григорія Сковороди у сучасній українській дошкільній освіті

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Литвиненко, Т. С.
dc.date.accessioned 2018-09-06T10:22:53Z
dc.date.available 2018-09-06T10:22:53Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Литвиненко, Т. С. Ретроінновація філософсько-педагогічної спадщини Григорія Сковороди у сучасній українській дошкільній освіті = The retroinnovation of Hrigory Skovoroda philosophical and pedagogical heritage in modern Ukrainian pre-school education / Т. С. Литвиненко // Освітній дискурс. Гуманітарні науки : збірник наукових праць = Educational discourse. Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 6 (6-7). – С. 51-60. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20704
dc.description.abstract Сучасні дошкільні заклади потребують використання та впровадження у своїй роботі філософсько-освітньої спадщини Г. Сковороди, яке відповідають загальноцивілізаційним тенденціям розвитку і все більше утверджуються в Україні: забезпечення атмосфери доброти, співробітництва і довіри дітей та дорослих, створення умов для особистісного розвитку кожної дитини і надання вихованцям можливості вибору вчинків та відповідальності за свій вибір, спонукання до спроб самопізнання і самозаглиблення. Ідеї гуманізму, якими пронизана вся філософсько- освітня система Г. Сковороди – це ретроінновації, яких вимагає сучасна дошкільна освіта. ua
dc.description.abstract Modern preschool institutions require the use and implementation of the philosophical and educational heritage of H. Skovoroda in their work, which correspond to general civilizational development trends and are increasingly established in Ukraine: providing an atmosphere of kindness, cooperation and trust of children and adults, creation of conditions for personal development of each child and providing pupils with the opportunity to choose their actions and responsibility for their choice, encouraging them to try self-knowledge and self-absorption. The ideas of humanism that permeate the entire philosophical and educational system of H. Skovoroda are retroinnovations, which modern preschool education requires. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher «Видавництво «Гілея» ua
dc.subject філософія освіти ua
dc.subject дошкільна освіта ua
dc.subject виховання ua
dc.subject ретроінновації ua
dc.subject філософія Г. Сковороди ua
dc.subject гуманізм ua
dc.subject philosophy of education ua
dc.subject pre-school education ua
dc.subject upbringing ua
dc.subject retro-innovations ua
dc.subject philosophy of H. Skovoroda ua
dc.subject humanism ua
dc.subject.classification 373.2-029:1(092)(477) ua
dc.title Ретроінновація філософсько-педагогічної спадщини Григорія Сковороди у сучасній українській дошкільній освіті ua
dc.title.alternative The retroinnovation of Hrigory Skovoroda philosophical and pedagogical heritage in modern Ukrainian pre-school education ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics