Процес формування
умінь професійного іншомовного
спілкування здобувачів освіти у
морських вишах на рівні бакалавріату
набуватиме позитивної динаміки,
коли буде реалізовано виокремлені
базові педагогічні умови. Першою є
стимулювання у студентів ціннісного
ставлення до формування умінь
компетентного іншомовного профе-
сійного спілкування. Другою –
активізація діалогічних форм
навчально-професійної діяльності як
ресурсу формування умінь компе-
тентного професійного іншомовного
спілкування. Третьою – врахування
вимог міжнародних стандартів.
Четвертою –практико-орієнтоване
навчання через занурення курсантів у
навчальні професійно-орієнтовані
ситуації відповідно до етапів
навчання.
The formation process
of skills of professional foreign language
communication of maritime higher
educational establishments’ students at
the bachelor level will gain positive
dynamics when the singled out basic
pedagogical conditions will be realised.
The first is stimulation of students'
valuable attitude towards the formation
of skills of competent foreign language
professional communication. The second
is activization of dialogical forms of
educational and professional activity as
a resource for the formation of skills of
competent professional foreign
communication. The third is taking into
account the requirements of
international standards. The fourth is
practical-oriented training through
immersion of cadets in educational
professionally oriented situations in
accordance with the stages of training.