Проведено анкетування студентів І і IV курсу творчих спеціальностей з метою мотивації та їх інтересів до
фізкультурно-оздоровчих занять і процесу фізичного виховання у вищій школі. На основі анкетування зроблені висновки,
що підхід до вирішення цієї проблеми має бути комплексним. Треба змінювати форму і зміст академічних занять з
фізичної культури через низьку заінтересованість студентів до таких занять. Слід також продумати можливість
отримання студентами пільг на користування спортивними клубами на час навчання у вишах для подолання негативних
наслідків «шкільної» гіподинамії. Треба також збільшити кількість доступних спортивних секцій, в яких студенти
зможуть займатись улюбленим видом спорту, обирати час занять і тренера.
Для підвищення мотивації студентів до занять фізичною культурою необхідно дати студентам належні знання
про комплексний вплив фізичних навантажень на організм людини, про негативний вплив гіподинамії, про складові
здоров’я та формування здорового способу життя.
A questionnaire was conducted for students of creative specialties in order to motivate their interests in physical education
and health education and the process of physical education in higher education. Based on the questionnaire, it is concluded that the
approach to solving this problem should be comprehensive. It is necessary to change the form and content of academic classes in
physical culture due to the low interest of students in such classes. One should also consider the possibility of obtaining student
privileges on the use of sports clubs while studying at universities to overcome the negative effects of "school" hypodynamia. It is
also necessary to increase the number of available sports sections in which students can occupy their favorite sport, choose the time
of training and the trainer.
In order to increase students' motivation to study physical education, students must have appropriate knowledge about the
impact of physical activity on the human body, the negative impact of hypodynamia, on the components of health and the formation
of a healthy lifestyle.