На основі узагальнення теоретичних засад формування ціннісного ставлення особистості та мотивації у
студентів до занять фізичною культурою обґрунтовано та апробовано педагогічні умови формування у студентів
вищих навчальних закладів ціннісного ставлення та мотиваційної сфери до фізичної культури.
У статті дослідженно формування мотивації студентів до рухової активності, розглянуто ставлення
студентів до фізичної культури і рівня їх фізкультурно-спортивної активності, наведенні шляхи формування інтересу
та мотивації до занять фізичним вихованням студентів, розкрито проблему формування мотивації студентів під час
занять з фізичного виховання.
Вивчення мотивів, які активізують прагнення підлітків до систематичних занять фізичною культурою і
спортом є однією з важливих педагогічних проблем у фізичному вихованні, оскільки мотиви мають вирішальне значення в
поведінці й стимуляції активної діяльності.
On the basis of generalization of theoretical principles of forming of the valued relation of personality and
motivation for students to engaged in a physical culture grounded and approved pedagogical terms of forming for the students of
higher educational establishments of the valued relation and motivational sphere to the physical culture.
In the article of the forming of motivation of students to motive activity, attitude of students is considered toward a physical
culture and level them athletic-sporting activity, aiming ways of forming of interest and motivation to engaged in physical education of
students, the problem of forming of motivation of students is exposed during employments from physical education. Study of reasons which activate aspiring of teenagers to systematic engaged in a physical culture and sport is one of
important pedagogical problems in physical education, as reasons have a decision value in a conduct and stimulation of active
activity.