ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вайнола, Ренате Хейкіївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-08-20T12:41:18Z | |
dc.date.available | 2018-08-20T12:41:18Z | |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.citation | Вайнола, Р. Х. Формування творчої особистості школяра в системі виховної роботи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Вайнола Ренате Хейкіївна ; [наук. кер. С. О. Сисоєва] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 18 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20534 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено проблемі формування творчої особистості школяра в системі виховної позанавчальної роботи школи, яка розглядається як суттєва складова діяльності середнього загальноосвітнього навчально-виховного закладу. Визначено шляхи підвищення ефективності формування якостей творчої особистості школяра в системі виховної роботи: педагогічне оцінювання рівня сформованосгі мотиваційних і характерологічних якостей творчої особистості школяра і класного колективу; застосування виховних педагогічних ситуацій; проведення тематичних днів і тижнів; використання особливостей канікулярного періоду; застосування творчої гри в системі виховної позанавчальної роботи. Експериментально перевірено ефективність запропонованих змісту і форм щодо формування творчої особистості школяра в системі виховної роботи школи. Основні результати впроваджені у виховну позанавчальну роботу середніх загальноосвітніх навчально-виховних закладів, у систему вузівської підготовки вчителя-вихователя. | ua |
dc.description.abstract | Диссертация посвящена проблеме формирования творческой личности школьника в системе воспитательной внеучебной работы школы, которая рассматривается как существеннае составная деятельности среднего общеобразовательного учебно-виспитательного учереждения. Определены пути повышения эффективности формирования качеств творческой личности школьника: педагогическое оценивание уровня сформированости мотивационных и характерологических качеств творческой личности школьника и классного коллектива; применение воспитательных педагогических ситуаций; проведение тематических дней и недель; использование особенностей каникулярного периода; применение творческой игры в системе воспитательной внеучебной работы. Экспериментально проверено эффективность предложеных содержания и форм формирования творческой личности школьника в сиситеме воспитательной работы школы. Основные результаты внедрены в воспитательную внеучебную работу средних общеобразовательных учебно-воспитательных учреждений, в систему вузовской подготовки учителя. | ua |
dc.description.abstract | The dissertation is devoted to a problem of the formation of pupil’s creative personality in the system of up-bringing work of secondary school, which is considered as essential part of activity of Secondary General Educational up-bringing establishment. The ways of increasing effectivity of pupil’s creative personality formation are based on the theoretical support of the main categories of the formation process of creative personality: evaluation of the level of pupil’s and class group’s motivational and characterological features being formed; application of up-bringing pedagogical situations; holding thematical days and weeks; using pecularities of vocational period; application of creative games in the system of up-bringing non-stadying work. The efficiency of proposed contents and forms of pupil’s creative personality formation in the system of up-bringing work in school are experimentaly tested. The main results are emplemented in up-bringing non-studying work of the Secondary schools and in the system of higher educational teacher’s training. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | педагогічна творчість вихователя | ua |
dc.subject | система виховної позанавчальної роботи школи | ua |
dc.subject | формування творчої особистості в системі виховної позанавчальної роботи | ua |
dc.subject | мотиваційні і характерологічні якості творчої особистості школяра | ua |
dc.subject | виховна педагогічна ситуація | ua |
dc.subject | творча гра | ua |
dc.subject | тематичний день | ua |
dc.subject | тематичний тиждень | ua |
dc.subject | педагогическое творчество воспитателя | ua |
dc.subject | система воспитательной внеучебной работы школы | ua |
dc.subject | формирование творческой личности в системе воспитательной внеучебной работы | ua |
dc.subject | мотивационные и характерологические качества творческой личности школьника | ua |
dc.subject | воспитательная педагогическая ситуация | ua |
dc.subject | творческая игра | ua |
dc.subject | тематический день | ua |
dc.subject | тематическая неделя | ua |
dc.subject | teacher’s pedagogical creative work | ua |
dc.subject | system of up-bringing nonstudying of school | ua |
dc.subject | pupil’s creative personality formation in the system of up-bringing nonstudying work | ua |
dc.subject | motivational and characterological features of pupil’s creative personality | ua |
dc.subject | up-bringing pedagogical situation | ua |
dc.subject | creative game | ua |
dc.subject | thematical day | ua |
dc.subject | thematical week | ua |
dc.subject.classification | 371.011 | ua |
dc.title | Формування творчої особистості школяра в системі виховної роботи | ua |
dc.type | Other | ua |