Формування комунікативної компетентності починається з розуміння толерантності як визначальної демократичної цінності, базується на вихованості, культурі й освіті особистості та визначається ступенем соціалізації. Ефективність виховного процесу залежить від адаптації вищого навчального закладу до вимог освітнього середовища з високим рівнем комунікативності, його доступності та актуалізації через застосування інтерактивних освітніх технологій.
Формирование коммуникативной компетентности начинается с понимания толерантности как определяющей демократической ценности, базируется на воспитанности, культуре и образованности личности и определяется степенью социализации. Эффективность воспитательного процесса зависит от адаптации высшего учебного заведения к требованиям образовательной среды с высоким уровнем коммуникативности, его доступности и актуализации через применение интерактивных образовательных технологий.
The process of the forming future social specialists’ communicative competence begins from the understanding of the meaning “tolerance”, as the democratic value. This process is based on the personality’s cultural, educational and upbringing levels. The process of the forming future social specialists’ communicative competence is determined by the socialization degree. Educational process’ effectiveness depends on the higher educational institution’s adaptation to the informative
surrounding with high communication level, it intelligibility and actualization by means of interactive educational technologies.