У статті досліджено проблему міжкультурної компетентності та особливостей її формування в процесі професійної підготовки соціальних працівників у США. Визначено суть і складові компоненти міжкультурної компетентності фахівців соціальної роботи (мовні навички, знання психологічних особливостей представників різних етносів і культур, професійні знання і саморефлексія).
Проаналізовано програми крос-культурної орієнтації, які використовуються у США в процесі підготовки соціальних працівників до роботи в полікультурному середовищі.
В статье исследована проблема межкультурной компетентности и особенностей ее формирования в процессе профессиональной подготовки социальных работников в США. Определены сущность и составляющие компоненты межкультурной компетентности специалистов социальной работы (языковые навыки, знание психологических особенностей представителей различных этносов и культур,
профессиональные знания и саморефлексия). Проанализированы
программы кросс-культурной ориентации, которые используются в США в процессе подготовки социальных работников к работе в поликультурной среде.
The article is dedicated to the problem of intercultural competence and the peculiarities of its formation during the process of professional training of social workers in the USА. There are defined the nature and components of intercultural competence of specialists of social work (language skills, knowledge of the psychological characteristics of different ethnic groups and cultures, expertise and self-reflection). There are determined the programs of cross-cultural orientation, that are used in the preparation of social specialists to work in a multicultural environment in the USA.