У статті розглядаються питання підготовки майбутніх соціальних працівників до волонтерської роботи з дітьми, які мають відхилення у поведінці. Зокрема, досліджено поняття “волонтерська діяльність”, “готовність”, визначено критерії та показники готовності студентів до волонтерської діяльності з дітьми, схильними до
девіантної поведінки, виявлено рівні готовності.
В статье рассматриваются вопросы подготовки будущих социальных работников к волонтёрской работе с детьми, имеющими отклонения в поведении. В частности, исследованы понятия “волонтёрская деятельность”, “готовность”, определены критерии и показатели готовности студентов к волонтёрской деятельности с детьми, склонными к девиантному поведению, определены уровни
готовности.
The article deals with the training of future social workers to volunteer work with children with deviations in behavior. In particular, the concept of terms “readiness”, volunteer work are explored, the criteria and indicators of students readiness for volunteering with children prone to deviant behavior are researched, the levels of readiness are defined.