Короткий опис(реферат):
Колективна монографія вітчизняних вчених-освітян присвячена формалізації дискурсу теоретичних
проблем і практичних завдань, що накопичились у реформуванні галузі національної освіти в Україні на шляху її вступу до ЄС з метою побудувати прийнятну для практики модель державно-громадського управління. У
доробку розкрито шляхи використання напрацювань теорії управління, філософії освіти, правознавства, політології, соціології, педагогіки та інших наук у побудові принципової моделі державно-громадського управління різними структурами: від дошкільного закладу освіти до університету. У публікаціях керівників освітянської галузі та практиків у сфері освіти відображено реальний стан освітньої політики і вітчизняного алгоритму
управління освітою, подано приклади з практики, що мають позитивний вплив на демократизацію управління
навчально-виховним процесом. У запропонованих статтях всебічно висвітлено не тільки реальний стан
макро-, мезо- і мікрорівнів освітянської галузі, але й означено перспективні напрями її реформування з огляду
на вимоги формування суспільства знань, глобалізації й інформатизації сучасного навчально-виховного процесу. Кінцевим продуктом цієї праці є зіставлення морфологічних і функціональних складників, а також формалізація чотирьох унікальних механізмів, а саме: механізму розробки, механізму дії, механізму введення у
практику й механізму управління (корекції) системи державно-громадського управління освітою на макро-,
мезо- і мікрорівнях.
Видання призначене для соціальних філософів, викладачів, аспірантів, магістрів, студентів, які вивчають проблеми реформування сфери освіти у дискурсі забезпечення сталого розвитку, самоорганізації і
саморегуляції соціальних систем, теорії соціального управління, а також для всіх, хто цікавиться проблемами
демократизації освітянської діяльності.