Короткий опис(реферат):
Монографія присвячена соціально-філософському обґрунтуванню теоретичних
проблем і практичних завдань, що накопичились у сфері демократизації управління галуззю національної освіти в Україні. Запропоновано алгоритм побудови і введення у практику
демократичної форми управління, що відома освітянам і менеджерам освіти як концепт
державно-громадське управління. У доробку авторів – модель такої форми управління
освітою з морфологічними і функціональними характеристиками, а також система механізмів опрацювання даного концепту, від створення механізмів розробки, дії, реалізації і
управління до специфіки їх застосування по рівням організаційного устрою соціального
організму країни.
Видання призначене для соціальних філософів, викладачів, аспірантів, магістрів,
студентів, які вивчають проблеми реформування сфери освіти у дискурсі забезпечення
сталого розвитку, самоорганізації і саморегуляції соціальних систем, теорії соціального
управління, а також для всіх, хто цікавиться проблемами демократизації освітянської діяльності.