Країна, державні інститути якої сприяють вихованню здорових духовно і фізично членів суспільства, завжди має
перевагу у своєму розвитку, особливо у соціальній та економічній сферах [2].
Діюча система фізичного виховання студентської молоді України припускає створення в масштабах держави і на
рівні вищих навчальних закладів, визначених стандартизованих ідеологічних, програмно-нормативних і організаційних основ
фізичного виховання та умов для його реалізації. Зокрема, передбачається виконання соціального замовлення держави і
суспільства на зміцнення здоров՚я, загально кондиційну та професійно-прикладну фізичну підготовку студентів шляхом
організації у вищих навчальних закладах обов՚язкових навчальних та поза навчальних факультативних занять різними
практико-діяльнісними компонентами фізичної культури з обов՚язковою реалізацією базового компонента, орієнтованого на оволодіння особистою фізичною культурою фахівця [1].
Негативний вплив середовища на людину у сучасних умовах постійно посилюється. Одним із чинників, за допомогою
якого йому можна протистояти, є необхідність постійно підвищувати адаптаційні можливості людини, що забезпечить
стан здоров՚я на відповідному рівні, зменшить зростання захворюваності, збільшить середню тривалість життя. Разом з
тим, за останні роки ці компоненти характеризуються як вкрай негативні. Має місце широке розповсюдження шкідливих
звичок та надзвичайно недостатній рівень фізичної активності людей, і зокрема, студентської молоді. З метою
профілактики захворювань та підвищення адаптаційних можливостей засобами фізичної культури та спорту займається
лише біля 10,0 % населення при тому, що місце останніх у збереженні та зміцнення здоров՚я, підвищенні працездатності,
продовжені активного довголіття загальновідоме.
Country, which
state institutions promote education of healthy society, always has an advantage in its development, especially in social and economic
spheres. [2]
The current system of physical education of students in Ukraine suggests the creation of as defined standardized ideological,
program-regulatory and institutional framework of physical education and conditions for its implementation at a state level and at the
level of higher education. In particular, it is supposed the implementation of strengthen health and general conditioning and
professionally applied physical preparation of students on the social order of the state and society. This is will be achieved by organizing
in universities mandatory training and outside training elective courses with different components of physical training with obligatory
realization of a basic component, which is based on personal mastery of physical education specialist [1].
The negative impact of the environment on people in modern terms is constantly increasing. One of the factors by which it can
confront is the need to continually improve the human adaptive capacity, which will provide health status at the appropriate level, reduce
the growth of incidence and increase life expectancy. However, these components described as extremely negative in recent years.
There is a widespread of bad habits and insufficient physical activity of people, and particularly of students. Only about 10.0% of the
population engaged in physical culture and sports in order to prevent diseases and increase adaptive capacity despite the role of the last
in preserving and strengthening health, increasing efficiency is proverbial.