Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дудоладова, О. В.
dc.date.accessioned 2018-07-31T13:47:12Z
dc.date.available 2018-07-31T13:47:12Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Дудоладова, О. В. Роль навчальної автономії у процесі вивчення іноземних мов / О. В. Дудоладова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХIV (134). – С. 98-104. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20202
dc.description.abstract Стаття присвячена розгляду поняття автономії як особливого конструкту у процесі вивчення іноземної мови. Уточнюється зміст поняття “навчальна автономія”, яке конструюється з точки зору процесу прийняття самостійних рішень студентом. Навчальна автономія як ставлення студента до предмету, що вивчається, дозволяє сформувати новий тип особистості, здатної отримувати будь-які необхідні знання, приймати адекватні рішення та спрямовувати навчальний процес на усіх рівнях. Такий підхід сприяє досягненню кінцевої мети іншомовної освіти – формуванню незалежної особистості, яка зможе виступати повноправним учасником широкого освітнього процесу, а також міжкультурної комунікації, що відбувається у різноманітних соціокультурних контекстах. Наголошується важливість відповідального ставлення студента до предмету, який вивчається, у процесі формуванні комунікативної компетентності, що в умовах неперервної освіти протягом життя може виступати основою саморозвитку особистості. ua
dc.description.abstract Статья посвящена рассмотрению понятия автономии как особого конструкта в сфере изучения иностранного языка. Уточняется содержание понятия “учебная автономия”, которое конструируется с точки зрения процесса принятия самостоятельных решений обучаемым. Учебная автономия как отношение студента к изучаемому предмету позволяет сформировать новый тип личности обучаемого, способной получать любые необходимые знания, принимать адекватные решения и направлять учебный процесс на любом уровне. Такой подход способствует достижению конечной цели иноязычного образования – формированию независимой мотивированной личности, которая может выступать полноправным участником широкого образовательного процесса, а также межкультурной коммуникации, проходящей в разнообразных социокультурных контекстах. Подчеркивается важность ответственного отношения студента к изучаемому предмету в процессе формирования коммуникативной компетентности, что в условиях обучения в течение жизни может выступать основой саморазвития личности. ua
dc.description.abstract The article aims at considering autonomy as a specific construct within the framework of foreign language teaching. Learner autonomy may be defined as a student’s attitude to the discipline studied, which will result in building a new kind of a learner’s identity capable of acquiring any necessary knowledge, making relevant choices, thus forming a professional competence. This, in its turn, will secure the achievement of the ultimate aim of foreign language teaching, i.e. forming an independent and highly motivated full-fledged participant of a broad educational process and improve the average level of university graduates. With learners directing the process of education, learner autonomy can be viewed as a basis for self-development within the currently proclaimed framework of life-long learning. The notion of learner autonomy is constructed in terms of a decision-making process while a student’s conscious and responsible attitude to the discipline taught is emphasized. However, autonomy should not be confused with self-instruction or less responsibility or attention on the part of a teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject автономія ua
dc.subject автономне навчання ua
dc.subject відповідальність ua
dc.subject внз ua
dc.subject іншомовна освіта ua
dc.subject навчальна діяльність ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject самостійна робота ua
dc.subject автономия ua
dc.subject автономное обучение ua
dc.subject вуз ua
dc.subject иноязычное образование ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject самостоятельная работа ua
dc.subject учебная деятельность ua
dc.subject autonomy ua
dc.subject autonomous learning ua
dc.subject foreign language acquisition ua
dc.subject institutions of higher education ua
dc.subject individual work ua
dc.subject learning activity ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject responsibility ua
dc.subject.classification 378.02: 811 ua
dc.title Роль навчальної автономії у процесі вивчення іноземних мов ua
dc.title.alternative The Place of Learner Autonomy in Foreign Language Teaching ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу