ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дудоладова, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-07-31T13:47:12Z | |
dc.date.available | 2018-07-31T13:47:12Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Дудоладова, О. В. Роль навчальної автономії у процесі вивчення іноземних мов / О. В. Дудоладова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХIV (134). – С. 98-104. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20202 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду поняття автономії як особливого конструкту у процесі вивчення іноземної мови. Уточнюється зміст поняття “навчальна автономія”, яке конструюється з точки зору процесу прийняття самостійних рішень студентом. Навчальна автономія як ставлення студента до предмету, що вивчається, дозволяє сформувати новий тип особистості, здатної отримувати будь-які необхідні знання, приймати адекватні рішення та спрямовувати навчальний процес на усіх рівнях. Такий підхід сприяє досягненню кінцевої мети іншомовної освіти – формуванню незалежної особистості, яка зможе виступати повноправним учасником широкого освітнього процесу, а також міжкультурної комунікації, що відбувається у різноманітних соціокультурних контекстах. Наголошується важливість відповідального ставлення студента до предмету, який вивчається, у процесі формуванні комунікативної компетентності, що в умовах неперервної освіти протягом життя може виступати основою саморозвитку особистості. | ua |
dc.description.abstract | Статья посвящена рассмотрению понятия автономии как особого конструкта в сфере изучения иностранного языка. Уточняется содержание понятия “учебная автономия”, которое конструируется с точки зрения процесса принятия самостоятельных решений обучаемым. Учебная автономия как отношение студента к изучаемому предмету позволяет сформировать новый тип личности обучаемого, способной получать любые необходимые знания, принимать адекватные решения и направлять учебный процесс на любом уровне. Такой подход способствует достижению конечной цели иноязычного образования – формированию независимой мотивированной личности, которая может выступать полноправным участником широкого образовательного процесса, а также межкультурной коммуникации, проходящей в разнообразных социокультурных контекстах. Подчеркивается важность ответственного отношения студента к изучаемому предмету в процессе формирования коммуникативной компетентности, что в условиях обучения в течение жизни может выступать основой саморазвития личности. | ua |
dc.description.abstract | The article aims at considering autonomy as a specific construct within the framework of foreign language teaching. Learner autonomy may be defined as a student’s attitude to the discipline studied, which will result in building a new kind of a learner’s identity capable of acquiring any necessary knowledge, making relevant choices, thus forming a professional competence. This, in its turn, will secure the achievement of the ultimate aim of foreign language teaching, i.e. forming an independent and highly motivated full-fledged participant of a broad educational process and improve the average level of university graduates. With learners directing the process of education, learner autonomy can be viewed as a basis for self-development within the currently proclaimed framework of life-long learning. The notion of learner autonomy is constructed in terms of a decision-making process while a student’s conscious and responsible attitude to the discipline taught is emphasized. However, autonomy should not be confused with self-instruction or less responsibility or attention on the part of a teacher. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | автономія | ua |
dc.subject | автономне навчання | ua |
dc.subject | відповідальність | ua |
dc.subject | внз | ua |
dc.subject | іншомовна освіта | ua |
dc.subject | навчальна діяльність | ua |
dc.subject | професійна компетентність | ua |
dc.subject | самостійна робота | ua |
dc.subject | автономия | ua |
dc.subject | автономное обучение | ua |
dc.subject | вуз | ua |
dc.subject | иноязычное образование | ua |
dc.subject | профессиональная компетентность | ua |
dc.subject | самостоятельная работа | ua |
dc.subject | учебная деятельность | ua |
dc.subject | autonomy | ua |
dc.subject | autonomous learning | ua |
dc.subject | foreign language acquisition | ua |
dc.subject | institutions of higher education | ua |
dc.subject | individual work | ua |
dc.subject | learning activity | ua |
dc.subject | professional competence | ua |
dc.subject | responsibility | ua |
dc.subject.classification | 378.02: 811 | ua |
dc.title | Роль навчальної автономії у процесі вивчення іноземних мов | ua |
dc.title.alternative | The Place of Learner Autonomy in Foreign Language Teaching | ua |
dc.type | Article | ua |