Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови оптимізації формування досвіду творчої діяльності майбутнього вчителя музики в процесі педагогічної практики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дікун, І. А.
dc.date.accessioned 2018-07-31T12:53:02Z
dc.date.available 2018-07-31T12:53:02Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Дікун, І. А. Педагогічні умови оптимізації формування досвіду творчої діяльності майбутнього вчителя музики в процесі педагогічної практики / І. А. Дікун // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХIV (134). – С. 83-91. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20200
dc.description.abstract У статті актуалізується питання необхідності оптимізації процесу формування досвіду творчої діяльності майбутніх вчителів музики в період їх навчання у вищих навчальних закладах. З цієї позиції визначено та обґрунтовано педагогічні умови, які сприятимуть інтенсифікації даного процесу та спрямовуватимуться на творчу самореалізацію студентів в період практичної підготовки. До комплексу таких умов віднесено: забезпечення самостійної цілепокладальної активності студентів щодо досконалого оволодіння музично-педагогічною діяльністю; активізація музично-естетичної співтворчості з учнями на основі емоційної взаємодії; моделювання квазіпрофесійних ситуацій музично-педагогічної діяльності студентів в процесі фахової підготовки. Автором окреслено їх практичне значення, акцентовано увагу на комплексній реалізації. ua
dc.description.abstract В статье актуализируется вопрос о необходимости оптимизации процесса формирования опыта творческой деятельности будущих учителей музыки в период их обучения в высших учебных заведениях. С этой позиции определены и обоснованы педагогические условия, способствующие интенсификации данного процесса и направленные на творческую самореализацию студентов в период практической подготовки. В комплекс таких условий автор относит: обеспечение самостоятельной целеполагательной активности студентов по отношению к совершенному овладению музыкально-педагогической деятельностью; активизация музыкально-эстетического сотворчества с учениками на основе эмоционального взаимодействия; моделирование квазипрофессиональных ситуаций музыкально-педагогической деятельности студентов в процессе профессиональной подготовки. Также рассмотрено практическое значение выделенных педагогических условий, акцентировано внимание на их комплексной реализации. ua
dc.description.abstract The article deals with the issue of optimizing the process of shaping perspective music teachers’ creative activity experience during the period of their studies in higher educational institutions. The pedagogical conditions conducive to the intensification of the process and aimed at creative selfrealization of students during practical training are identified and justified. The complex of such conditions includes providing students’ independent teleological activity in relation to a perfect mastery of musical-pedagogical activity; the revitalization of the musical aesthetic co-creation with students based on emotional interaction; modeling quasi-professional situations of students’ musicalpedagogical activity during their training. The author outlines the practical significance of these conditions; the attention is focused on their comprehensive implementation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject оптимізація ua
dc.subject педагогічна умова ua
dc.subject цілепокладання ua
dc.subject емоційна взаємодія ua
dc.subject моделювання квазіпрофесійних ситуацій ua
dc.subject оптимизация ua
dc.subject педагогическое условие ua
dc.subject целеполагание ua
dc.subject эмоциональное взаимодействие ua
dc.subject моделирование квазипрофессиональных ситуаций ua
dc.subject optimization ua
dc.subject pedagogical condition ua
dc.subject goal setting ua
dc.subject emotional interaction ua
dc.subject modeling quasi-professional situations ua
dc.subject.classification 378.011.3.-051: 78 ua
dc.title Педагогічні умови оптимізації формування досвіду творчої діяльності майбутнього вчителя музики в процесі педагогічної практики ua
dc.title.alternative Pedagogical conditions of optimizing the shaping of perspective music teachers’ creative activity experience in the process of pedagogical practice ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу