Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Комплексний педагогічний контроль у процесі фізичного виховання студентів ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безʼязичний, Б. І.
dc.contributor.author Попова, А. В.
dc.contributor.author Худякова, В. Б.
dc.date.accessioned 2018-07-31T12:48:41Z
dc.date.available 2018-07-31T12:48:41Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Безʼязичний, Б. І. Комплексний педагогічний контроль у процесі фізичного виховання студентів ВНЗ / Б. І. Безʼязичний, А. В. Попова, В. Б. Худякова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 6 (88). - С. 14-18. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20197
dc.description.abstract У даній статті розглядаються питання комплексного педагогічного контролю фізичного виховання студентів вузів. Тема статті є актуальною, тому що виявлення найбільш ефективних засобів і методів педагогічного контролю дозволить контролювати хід фізичної підготовленості студентів і вносити корективи в управління педагогічним процесом фізичного вдосконалення. Засобами контролю служать: функціональна підготовленість студентів; морфологічні особливості; психологічні характеристики; зміст і спрямованість учбово-тренувальних занять; технічна майстерність. У процесі дослідження нами було розроблено тести, що відповідають вимогам стандартизації, які доповнюють діючі контрольні вправи програми вузу. Авторами також визначено тести, які найбільш об'єктивно виражають ступінь розвитку рухових якостей, що дозволить поліпшити управління процесом фізичної підготовки і обґрунтовано його планувати. Дані методи педагогічного контролю можуть бути диференційовано використані при етапному, поточному і оперативному контролі фізичного виховання студентів. ua
dc.description.abstract This article deals with the issues of comprehensive pedagogical control of physical education of university students. The topic of the article is topical, since the identification of the most effective means and methods of pedagogical control will make it possible to monitor the progress of physical fitness of students and make adjustments to the management of the pedagogical process of physical improvement. Means of control are: the functional readiness of students; Morphological features; Psychological characteristics; The content and focus of training sessions; Technical skill. During the research, we developed tests that meet the requirements of standardization, which complement the current control exercises of the university program. Authors also defined tests that most objectively express the degree of development of motor qualities, which will improve the management of the physical training process and reasonably plan it. These methods of pedagogical control can be differentially used in the stage, current and operational control of physical education of students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічний контроль ua
dc.subject фізичне виховання студентів ua
dc.subject розвиток рухових якостей ua
dc.subject тестування ua
dc.subject pedagogical control ua
dc.subject physical education of students ua
dc.subject development of motive qualities ua
dc.subject testing ua
dc.title Комплексний педагогічний контроль у процесі фізичного виховання студентів ВНЗ ua
dc.title.alternative Comprehensive pedagogical control in the process of physical education of university students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу