Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасний стан проблеми реалізації особистісно-орієнтованого підходу в освітніх системах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вихор, В. Г.
dc.date.accessioned 2018-07-31T06:43:01Z
dc.date.available 2018-07-31T06:43:01Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Вихор, В. Г. Сучасний стан проблеми реалізації особистісно-орієнтованого підходу в освітніх системах / В. Г. Вихор // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХIV (134). – С. 41-50. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20184
dc.description.abstract Педагогічні системи характеризуються призначенням, цілями, змістом, принципами реалізації, завданнями, що розв’язуються, засобами і формами, функціями дій і взаємодії, основними властивостями і динамікою зв’язків всередині і з оточуючим світом. Викладено погляди на проблему визначення теоретичних основ проектування особистісно-орієнтованої інформаційної технології. У статті наведемо узагальнене визначення поняття педагогічних систем, обґрунтовано, що стратегію сучасної вищої освіти утворюють розвиток і саморозвиток особистості майбутнього фахівця, здатного не тільки обслуговувати наявні соціальні технології, але і виходити за межі нормативної діяльності у прагненні до провайдингу інновацій в сфері освіти. ua
dc.description.abstract Педагогические системы характеризуются назначением, целями, содержанием, принципами реализации, задачами, которые решаются, средствами и формами, функциями действий и взаимодействия, основными свойствами и динамикой связей внутри и с окружающим миром. Изложены взгляды на проблему определения теоретических основ проектирования личностно-ориентированной информационной технологии. В статье подано обобщенное определение понятия педагогических систем, обосновано, что стратегию современного высшего образования образуют развитие и саморазвитие личности будущего специалиста, способного не только обслуживать имеющиеся социальные технологии, но и выходить за пределы нормативной деятельности в стремлении к провайдинга инноваций в сфере образования. ua
dc.description.abstract Pedagogical systems are characterized by purpose, goals, content, principles of realization, solving problems, means and forms, functions of action and interaction, basic properties and dynamics of connections within and with the surrounding world. The views on the problem of determining the theoretical foundations of the design of personality-oriented information technology are presented. In the article we give a generalized definition of the concept of pedagogical systems, it is grounded that the strategy of modern higher education forms the development and self-development of the personality of a future specialist who is able not only to serve the existing social technologies but also to go beyond the normative activity in the quest to provide innovation in the field of education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічна система ua
dc.subject особистісно-орієнтований підхід ua
dc.subject технологія навчання ua
dc.subject інформаційна технологія навчання ua
dc.subject педагогическая система ua
dc.subject личностно-ориентированный подход ua
dc.subject технология обучения ua
dc.subject информационная технология обучения ua
dc.subject pedagogical system ua
dc.subject person-oriented approach ua
dc.subject technology of training ua
dc.subject information technology of training ua
dc.subject.classification 37.091.31-059.1 ua
dc.title Сучасний стан проблеми реалізації особистісно-орієнтованого підходу в освітніх системах ua
dc.title.alternative The modern state of problems of the personalized-oriented approach implemention in educational systems ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу