Педагогічні системи характеризуються призначенням, цілями, змістом, принципами
реалізації, завданнями, що розв’язуються, засобами і формами, функціями дій і взаємодії,
основними властивостями і динамікою зв’язків всередині і з оточуючим світом. Викладено
погляди на проблему визначення теоретичних основ проектування особистісно-орієнтованої
інформаційної технології. У статті наведемо узагальнене визначення поняття педагогічних
систем, обґрунтовано, що стратегію сучасної вищої освіти утворюють розвиток і
саморозвиток особистості майбутнього фахівця, здатного не тільки обслуговувати наявні
соціальні технології, але і виходити за межі нормативної діяльності у прагненні до
провайдингу інновацій в сфері освіти.
Педагогические системы характеризуются назначением, целями, содержанием,
принципами реализации, задачами, которые решаются, средствами и формами, функциями
действий и взаимодействия, основными свойствами и динамикой связей внутри и с окружающим
миром. Изложены взгляды на проблему определения теоретических основ проектирования
личностно-ориентированной информационной технологии. В статье подано обобщенное
определение понятия педагогических систем, обосновано, что стратегию современного высшего
образования образуют развитие и саморазвитие личности будущего специалиста, способного не
только обслуживать имеющиеся социальные технологии, но и выходить за пределы
нормативной деятельности в стремлении к провайдинга инноваций в сфере образования.
Pedagogical systems are characterized by purpose, goals, content, principles of realization,
solving problems, means and forms, functions of action and interaction, basic properties and dynamics
of connections within and with the surrounding world. The views on the problem of determining the
theoretical foundations of the design of personality-oriented information technology are presented. In
the article we give a generalized definition of the concept of pedagogical systems, it is grounded that
the strategy of modern higher education forms the development and self-development of the personality
of a future specialist who is able not only to serve the existing social technologies but also to go beyond
the normative activity in the quest to provide innovation in the field of education.