Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Оцінка рівня фізичної підготовленості дітей середнього шкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дерека, Т. Г.
dc.contributor.author Ляшенко, В. М.
dc.contributor.author Туманова, В. М.
dc.date.accessioned 2018-07-30T06:48:05Z
dc.date.available 2018-07-30T06:48:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Дерека, Т. Г. Оцінка рівня фізичної підготовленості дітей середнього шкільного віку / Т. Г. Дерека, В. М. Ляшенко, В. М. Туманова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 8 (90). - С. 19-22. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20169
dc.description.abstract У статті визначено актуальні питання фізичного виховання учнів загальноосвітніх закладів України. Визначено рівень розвитку фізичних показників дітей середнього шкільного віку. Оцінка рівня фізичної підготовленості дітей середнього шкільного віку здійснювалася відповідно до вимог навчальної програми з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів для учнів 5-9 класів. Встановлено, що розвиток такої фізичної якості як швидкість у хлопчиків та дівчат середнього шкільного віку відповідає середньому рівню. У хлопчиків, у порівнянні з даними дівчат, спостерігається достовірна відмінність у показниках силових здібностей. Досліджено, що рівень розвитку швидкісно-силової витривалості м’язів у хлопчиків середнього шкільного віку вище середнього. Визначено, що підлітки, як хлопці так і дівчата, найбільш високі результати показують під час виконання тестових вправ спрямованих на розвиток сили та швидкісно-силових здібностей, а нижчі – під час виконання тестів на швидкість і гнучкість. Зазначено, що для оцінки фізичного розвитку та підготовленості дітей та підлітків враховуються наступні ознаки: соматометричні, соматоскопічні, фізіометричні. Встановлено, що від ефективності фізичного виховання значною мірою залежить стан здоров’я, рівень працездатності й фізичної підготовленості учнів. ua
dc.description.abstract В статье определены актуальные вопросы физического воспитания учащихся общеобразовательных учреждений Украины. Определен уровень развития физических показателей детей среднего школьного возраста. Оценка уровня физической подготовленности детей среднего школьного возраста осуществлялась в соответствии с требованиями учебной программы по физической культуре для общеобразовательных учебных заведений для 5-9 классов. Установлено, что развитие физического качества скорость в ребят среднего школьного возраста соответствует среднему уровню. У мальчиков по сравнению с данными девушек наблюдается достоверное различие в показателях силовых способностей. Доказано, что уровень развития скоростно-силовой выносливости мышц у мальчиков среднего школьного возраста выше среднего. Определено, что подростки, как мальчики так и девочки, наиболее высокие результаты показывают при выполнении тестовых упражнений на силу и проявление скоростно-силовых способностей, а меньше всего на скорость и гибкость. Отмечено, что для оценки физического развития и подготовленности детей и подростков учитываются следующие признаки: соматометрические, соматоскопические, физиометрические. Установлено, что от эффективности физического воспитания во многом зависит состояние здоровья, уровень работоспособности и физической подготовленности учащихся. ua
dc.description.abstract Topical issues of physical training of Ukrainian educational institutions students have been defined in this article. The level of development of secondary school age children’s physical performance has been measured. The assessment of secondary school age children’s physical fitness has been made in according to the requirements of the national P.E. educational programme for 5-9 grades. It has been determined that the level of secondary school age boys and girls’ physical trait “speed” is in line with the norm. Boys, in comparison to girls, have shown visible differences in the level of physical strength. It has been determined that the level of muscular speed-and-strength abilities of secondary school age boys is above average. It has been concluded that teens (both boys and girls) perform best at test exercises for speed-and-strength muscular abilities and worst at those for speed and flexibility. It has been notified that the following traits are used to determine the level of teenagers’ physical fitness: somatometric, somatoscopic and physiometric. It has been determined that the efficiency of physical training significantly affects the level of students’ health, working capacity and physical fitness. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject оцінювання ua
dc.subject підлітковий вік ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject фізичні якості ua
dc.subject функціональні системи організму ua
dc.subject оценка ua
dc.subject подростковый возраст ua
dc.subject физическая подготовленность ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject физические качества ua
dc.subject функциональные системы организма ua
dc.subject функциональные системы организма ua
dc.subject assessment ua
dc.subject teenagers ua
dc.subject physical education ua
dc.subject physical traits ua
dc.subject functional body systems ua
dc.title Оцінка рівня фізичної підготовленості дітей середнього шкільного віку ua
dc.title.alternative The assessment of physical fitness of secondary school age children ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу