У статті розглянута часова шкала становлення методик класичного танцю, проведено
їх порівняльний аналіз. Показано, що в основі методик викладання класичного танцю лежать не
тільки загальні традиційні підходи, а й особливості, як результат професійної праці видатних
балетмейстерів, майстрів хореографії. У сучасних умовах потрібні нові підходи до викладання
класичного танцю, орієнтовані на розвиток професійної майстерності хореографа.
В статье рассмотрена часовая шкала становления методик классического танца,
проведен сравнительный анализ. Показано, что в основе методик преподавания классического
танца лежат не только общие традиционные подходы, но и особенности, как результат
профессионального труда выдающихся балетмейстеров, мастеров хореографии. В
современных условиях нужны новые подходы к преподаванию классического танца,
ориентированные на развитие профессионального мастерства хореографа.
The article considers the time line of the formation of the methods of classical dance, their
comparative analysis is conducted. It is shown that the basis of methods of teaching classical dance is
not only common, traditional approaches, but especially as a result of professional work of the out
standing ballet-masters, masters of choreography. In contemporary conditions require new approaches
to teaching classical dance, focused on development of professional skills of the choreographer.