DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 133 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20133
Title: Сучасні методи в методиці викладання класичного танцю
Other Titles: Современные методы в методике преподавания классического танца
Modern methods are in the method of teaching of classic dance
Authors: Путіліна, Т. М.
Keywords: класичний танець
балетмейстер
педагог-хореограф
методика викладання
цінності
професіоналізм
классический танец
балетмейстер
педагог-хореограф
методика преподавания
ценности
профессионализм
classical dance
choreographer
methods of teaching
values
professionalism
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Путіліна, Т. М. Сучасні методи в методиці викладання класичного танцю / Т. М. Путіліна // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 190-194.
Abstract: У статті розглянута часова шкала становлення методик класичного танцю, проведено їх порівняльний аналіз. Показано, що в основі методик викладання класичного танцю лежать не тільки загальні традиційні підходи, а й особливості, як результат професійної праці видатних балетмейстерів, майстрів хореографії. У сучасних умовах потрібні нові підходи до викладання класичного танцю, орієнтовані на розвиток професійної майстерності хореографа.
В статье рассмотрена часовая шкала становления методик классического танца, проведен сравнительный анализ. Показано, что в основе методик преподавания классического танца лежат не только общие традиционные подходы, но и особенности, как результат профессионального труда выдающихся балетмейстеров, мастеров хореографии. В современных условиях нужны новые подходы к преподаванию классического танца, ориентированные на развитие профессионального мастерства хореографа.
The article considers the time line of the formation of the methods of classical dance, their comparative analysis is conducted. It is shown that the basis of methods of teaching classical dance is not only common, traditional approaches, but especially as a result of professional work of the out standing ballet-masters, masters of choreography. In contemporary conditions require new approaches to teaching classical dance, focused on development of professional skills of the choreographer.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20133
Appears in Collections:Випуск 133

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Putilina.pdf272.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.