Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Педагогічні умови формування знань з фізичної культури студентської молоді

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Степанюк, С. І.
dc.contributor.author Ткачук, В. П.
dc.contributor.author Грабовський, Ю. А.
dc.contributor.author Городинська, І. В.
dc.date.accessioned 2018-07-20T12:16:15Z
dc.date.available 2018-07-20T12:16:15Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Педагогічні умови формування знань з фізичної культури студентської молоді / С. І. Степанюк, В. П. Ткачук, Ю. А. Грабовський, І. В. Городинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 10 (80) 16. - С. 127-130. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20072
dc.description.abstract Актуальність дослідження обумовлена тим, що заняття з фізичного виховання у вищих навчальних закладах мають велике значення щодо прилучення студентської молоді до цінностей фізичної культури. Їх головною метою є виховання здорових, фізично підготовлених студентів, отримання спеціальних знань з фізичної культури і спорту, розвиток необхідних рухових умінь і навичок. Саме тому ми поставили собі за мету окреслити педагогічні умови формування знань з фізичної культури студентської молоді. У ході дослідження нами були використані наступні методи дослідження: аналіз та узагальнення науково-методичної та психолого-педагогічної літератури. Результати роботи показали, що об’єктом освіти студента є процес навчання, впливати на який викладач може тільки опосередковано, створюючи чи змінюючи педагогічні умови, в яких одні процеси стимулюються, інші – гальмуються. Окрім того, реакція студента на навчальний вплив залежить і від його освіченості. Необхідно враховувати і те, що в процесі навчання часто залишається невідомим вплив інших факторів, серед яких можуть бути як позитивні, так і негативні. Таким чином, ефективність реалізації мети освіти і прогностичних завдань, кожної зі складових системи навчального процесу залежить від умов, що об’єктивно впливають на процес формування особистості. Висновок. Впровадження педагогічних умов формування знань з фізичної культури студентів сприятиме ефективному засвоєнні культурно-виховних цінностей і принципів фізичної культури, зростанню позитивного та дієвого ставлення до занять фізичними вправами, дотримання норм та принципів здорового способу життя. ua
dc.description.abstract Актуальность исследования обусловлена тем, что занятия по физическому воспитанию в высших учебных заведениях имеют большое значение для приобщения студенческой молодежи к ценностям физической культуры. Их главной целью являются воспитание здоровых, физически подготовленных студентов, получение специальных знаний по физической культуре и спорту, развитие необходимых двигательных умений и навыков. Именно поэтому мы поставили себе цель определить педагогические условия формирования знаний по физической культуре студенческой молодежи. В ходе исследования нами были использованы следующие методы исследования: анализ и обобщение научно-методической и психолого-педагогической литературы. Результаты работы показали, что объектом образования студента является процесс обучения, влиять на который преподаватель может только косвенно, создавая или изменяя педагогические условия, в которых одни процессы стимулируются, другие – тормозятся. Кроме того, реакция студента на учебное воздействие зависит и от его образованности. Необходимо учитывать и то, что в процессе обучения часто остается неизвестным влияние других факторов, среди которых могут быть как позитивные, так и негативные. Таким образом, эффективность реализации цели образования и прогностических задач, каждой из составляющих системы учебного процесса зависит от условий, объективно влияющих на процесс формирования личности. Вывод. Внедрение педагогических условий формирования знаний по физической культуре студентов будет способствовать эффективному усвоении культурно-воспитательных ценностей и принципов физической культуры, росту позитивного и деятельного отношения к занятиям физическими упражнениями, соблюдение норм и принципов здорового образа жизни. ua
dc.description.abstract The relevance of the study due to the fact that classes in physical education in institutions of higher education are of great importance to familiarizing students to the values of physical culture. Their main goal is raising a healthy, physically fit students receiving special knowledge in physical culture and sport, the development of necessary motor skills. That is why we have set a goal to determine pedagogical conditions of formation of knowledge on physical culture of student's youth. In the course of the study we used the following research methods: analysis and generalization of scientific-methodical and psychological-pedagogical literature. The results showed that the object of education is the student learning process, influence which the teacher can only indirectly, by creating or changing pedagogical environment in which some processes are stimulated, others – inhibited. Furthermore, the reaction of the student on the educational impact depends on his education. You must take into account the fact that the learning process is often unknown, the influence of other factors, among which can be both positive and negative. Thus, the efficiency of realization of educational objectives and predictive tasks, each of the components of the system of educational process depends on the conditions, objectively influencing the process of identity formation. Conclusion. The introduction of pedagogical conditions of formation of knowledge in physical education students will facilitate the efficient assimilation of cultural and educational values of physical culture, growth positive and active attitude towards physical exercises, observance of norms and principles of a healthy lifestyle. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject знання ua
dc.subject фізична культура ua
dc.subject обізнаність ua
dc.subject студенти ua
dc.subject процес фізичного виховання ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject знание ua
dc.subject физическая культура ua
dc.subject осведомленность ua
dc.subject студенты ua
dc.subject процесс физического воспитания ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject physical education ua
dc.subject awareness ua
dc.subject students ua
dc.subject the process of physical education ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Педагогічні умови формування знань з фізичної культури студентської молоді ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics