Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Обгрунтування технологічної складової системи формування етичної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Без'язичний, Б. І.
dc.contributor.author Худякова, В. Б.
dc.contributor.author Сірий, О. В.
dc.contributor.author Гіль, Ю. Б.
dc.date.accessioned 2018-07-20T06:47:33Z
dc.date.available 2018-07-20T06:47:33Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Обгрунтування технологічної складової системи формування етичної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури / Б. І. Без'язичний, В. Б. Худякова, О. В. Сірий, Ю. Б. Гіль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 10 (80) 16. - С. 12-16. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20019
dc.description.abstract У статті представлено обґрунтування технологічних етапів реалізації системи формування етичної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури. Підготовчо-стимулювальний етап спрямований на усвідомлення студентами етичної компетентності як професійно значущої якості, стимулювання в них професійної спрямованості на оволодіння етичною компетентністю; вироблення прагнення студентів до професійно-етичного розвитку й саморозвитку. Світоглядно-когнітивний етап передбачає набуття студентами необхідних знань щодо професійної етики вчителя, поглиблення професійно-етичного світогляду. Метою особистісно-позиційного етапу є виявлення студентами професійно-етичної позиції на основі формування моральних переконань і етичних установок. Діяльнісно-поведінковий етап передбачає залучення студентів до різних видів діяльності для формування етичних умінь, навичок, звичок та набуття досвіду професійно-етичної поведінки. Рефлексивно-коригувальний етап спрямований на залучення студентів до рефлексивної діяльності, корекцію змісту, форм і методів формування етичної компетентності студентів на основі оцінки викладачем і самооцінки майбутніми вчителями сформованості цієї компетентності. ua
dc.description.abstract В статье представлено обоснование технологических этапов реализации системы формирования этической компетентности будущего учителя физической культуры. Подготовительно-стимулирующий этап направлен на осознание студентами этической компетентности как профессионально значимого качества, стимулирования в них профессиональной направленности на овладение этической компетентностью; выработка стремления студентов к профессионально-этическому развитию и саморазвитию. Мировоззренчески-когнитивный этап предусматривает приобретение студентами необходимых знаний о профессиональной этике учителя, углубление профессионально-этического мировоззрения. Целью личностно-позиционного этапа является выявление студентами профессионально-этической позиции на основе формирования нравственных убеждений и этических установок. Деятельностно-поведенческий этап предусматривает привлечение студентов к различным видам деятельности для формирования этических умений, навыков, привычек и приобретение опыта профессионально-этического поведения. Рефлексивно-корректирующий этап направлен на привлечение студентов к рефлексивной деятельности, коррекцию содержания, форм и методов формирования этической компетентности студентов на основе оценки преподавателем и самооценки будущими учителями сформированности этой компетентности. ua
dc.description.abstract The article presents a substantiation of the technological stages of realization the system of formation ethical competence of future teachers of physical culture. Preparatory-stimulating stage aimed at awareness by students ethical competence as professionally significant quality, stimulating in them professional orientation to master the ethical competence; development of aspirations of students for professional-ethical development and self-development. Ideologically-cognitive stage envisages the acquisition by students the necessary knowledge about the professional ethics of teacher, deepening of professionally-ethical outlook. The purpose of the personal-positional stage is to identify by students professionally-ethical positions on the basis of formation moral convictions and ethical attitudes. Action-behavioral stage envisages engaging of students in various activities for the formation of ethical abilities, skills, habits gaining experience of professionally-ethical behavior. Reflective-correcting stage is aimed at attracting students to a reflective activity, correction of content, forms and methods of forming ethical competence of students based on teacher assessment and self-essesment by future teachers formation of this competence. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject етична компетентність ua
dc.subject майбутній учитель ua
dc.subject система ua
dc.subject технологічні етапи ua
dc.subject науково-методичне забезпечення ua
dc.subject этическая компетентность ua
dc.subject будущий учитель ua
dc.subject технологические этапы ua
dc.subject научно-методическое обеспечение ua
dc.subject ethical competence ua
dc.subject future teacher ua
dc.subject system ua
dc.subject technological stages ua
dc.subject scientific-methodological support ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Обгрунтування технологічної складової системи формування етичної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу