ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Семенів, Б. С. | |
dc.contributor.author | Голубева, О. Т. | |
dc.contributor.author | Василів, О. В | |
dc.contributor.author | Біленький, П. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-07-19T10:25:56Z | |
dc.date.available | 2018-07-19T10:25:56Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Вплив фізичних навантажень різної потужності на організм студенток біолого-технологічного факультету в процесі фізичного виховання / Б. С. Семенів, О. Т. Голубева, О. В. Василів, П. М. Біленький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 9 (79) 16. - С. 88-92. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19988 | |
dc.description.abstract | Метою фізичного виховання у навчальних закладах є сприяння підготовці гармонійно розвинених, висококваліфікованих фахівців. У процесі навчання по курсу фізичного виховання передбачається вирішення наступних завдань: виховання у студентів високих моральних, вольових і фізичних якостей, готовності до високопродуктивної праці, збереження і зміцнення здоров'я, сприяння правильному формуванню й всебічному розвитку організму, підтримки високої працездатності упродовж усього періоду навчання. Роль та значення фізичної культури і спорту полягає в скороченні термінів професійної адаптації, підвищенні професійної майстерності, продуктивності праці, стійкості до несприятливих факторів виробничого середовища; - збереженні здоров’я і зменшенні травматизму, формування та вдосконалення професійно важливих рухових навичок з метою максимального розширення і поглиблення рухових можливостей і рухового досвіду стосовно засвоєння професії; - вдосконалення професійно важливих психофізіологічних функцій організму для підвищення професійного рівня і стійкості до несприятливих факторів виробничого середовища. | ua |
dc.description.abstract | Целью физического воспитания в учебных заведениях является содействие подготовке гармонично развитых, высококвалифицированных специалистов. В процессе обучения по курсу физического воспитания предусматривается решение следующих задач: воспитание у студентов высоких моральных, волевых и физических качеств, готовности к высокопроизводительному труду, сохранение и укрепление здоровья, содействие правильному формированию и всестороннему развитию организма, поддержания высокой работоспособности на протяжении всего периода обучения. Роль и значение физической культуры и спорта заключается в сокращении сроков профессиональной адаптации, повышении профессионального мастерства, производительности труда, устойчивости к неблагоприятным факторам производственной среды; - сохранении здоровья и уменьшении травматизма, формирование и совершенствование профессионально важных двигательных навыков с целью максимального расширения и углубления двигательных возможностей и двигательного опыта по усвоению профессии; - совершенствование профессионально важных психофизиологических функций организма для повышения профессионального уровня и устойчивости к неблагоприятным факторам производственной среды. | ua |
dc.description.abstract | The goal of physical education in schools is to facilitate the preparation harmoniously developed, highly qualified specialists. The training course in physical education provides for the following tasks: training students in high moral, volitional and physical qualities, readiness for effective work, the preservation and promotion of health, promoting good formation and the comprehensive development of the body, maintain high efficiency over the entire study period . The role and importance of physical culture and sports is to reduce terms of professional adaptation, professional skills, productivity, resistance to unfavorable environment; - Maintaining health and reducing accidents, improving professional development and motor skills important in order to maximize the expansion and deepening of motor capacity and motor experience regarding mastering the profession; - Improve professionally important physiological functions for the professional development of and resistance to unfavorable working environment. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | профілююча | ua |
dc.subject | фізична підготовка | ua |
dc.subject | фізична культура | ua |
dc.subject | професійна працездатність | ua |
dc.subject | фізичні вправи | ua |
dc.subject | дослідження | ua |
dc.subject | експеримент | ua |
dc.subject | тренувальні режими | ua |
dc.subject | фізіологічний | ua |
dc.subject | психологічний | ua |
dc.subject | навчання | ua |
dc.subject | профилирующая | ua |
dc.subject | физическая подготовка | ua |
dc.subject | физическая культура | ua |
dc.subject | профессиональная работоспособность | ua |
dc.subject | физические упражнения | ua |
dc.subject | исследования | ua |
dc.subject | опыт | ua |
dc.subject | тренировочные режимы | ua |
dc.subject | физиологический | ua |
dc.subject | психологический | ua |
dc.subject | обучение | ua |
dc.subject | profiling | ua |
dc.subject | physical education | ua |
dc.subject | professional performance | ua |
dc.subject | exercise | ua |
dc.subject | research | ua |
dc.subject | experimentation | ua |
dc.subject | training regimes | ua |
dc.subject | physiological | ua |
dc.subject | psychological training | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Вплив фізичних навантажень різної потужності на організм студенток біолого-технологічного факультету в процесі фізичного виховання | ua |
dc.type | Article | ua |