Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійно-орієнтовані практики у підготовці соціальних педагогів в університеті

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чуйко, Олена Василівна
dc.date.accessioned 2018-07-18T12:31:13Z
dc.date.available 2018-07-18T12:31:13Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Чуйко, О. В. Професійно-орієнтовані практики у підготовці соціальних педагогів в університеті / О. В. Чуйко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (ІІ том). - С. 158-166. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19946
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі освітньої підготовки фахівців зі спеціальності «Соціальна педагогіка» у контексті сьогодення. Вказується на відсутність системної моделі підготовки у вітчизняному освітньому просторі вищої школи, обґрунтовується ідея розвитку і формування особистісної зрілості як головного новоутворення особистості професіонала. Визначено сутність професійно-орієнтованих практик як важливого засобу освітньої соціалізації студентів. Викладається основний зміст, принципи і способи упровадження професійно-орієнтованих практик: волонтерської, дослідницької, проектної і організаційно-управлінської. Наводиться приклад упровадження проектної практики на третьому курсі. ua
dc.description.abstract Professional-oriented practices in the training of social pedagogies s at the university. The article is devoted to the problem of educational training of specialists in the specialty "social pedagogy" in the context of modernity. The absence of a system model for the preparation of higher education in the domestic educational space is pointed out, the idea of the development and formation of personal maturity as the main new formation of a professional person is grounded. The essence of professionally-oriented practices is defined as an important means of educational socialization of students. The main content, principles and ways of implementing professionally oriented practices are described: volunteer, research, project and managerial. An example of the introduction of project practice in the third year is given. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійно-орієнтовані практики ua
dc.subject особистісна зрілість ua
dc.subject особистісні здатності ua
dc.subject професійні компетентності ua
dc.subject освітня соціалізація ua
dc.subject професійні задачі ua
dc.subject professionally oriented practices ua
dc.subject personal maturity ua
dc.subject personal abilities ua
dc.subject professional competencies ua
dc.subject educational socialization ua
dc.subject professional tasks ua
dc.subject.classification 37.013.42 ua
dc.title Професійно-орієнтовані практики у підготовці соціальних педагогів в університеті ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу