ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Безʼязичний, Б. І. | |
dc.contributor.author | Худякова, В. Б. | |
dc.contributor.author | Гіль, Ю. Б. | |
dc.date.accessioned | 2018-07-18T11:41:35Z | |
dc.date.available | 2018-07-18T11:41:35Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Безʼязичний, Б. І. Діагностико-критеріальна база дослідження рівнів етичної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури / Б. І. Безʼязичний, В. Б. Худякова, Ю. Б. Гіль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 9 (79) 16. - С. 15-19. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19933 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито суть педагогічної діагностики як системи технологій, засобів, процедур, методик і методів висвітлення обставин, умов та факторів функціонування педагогічних об’єктів, перебігу педагогічних процесів, установлення їх ефективності та наслідків. Авторами конкретизовано мету діагностики сформованості етичної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури, яка полягає в отриманні об’єктивної оцінки етичних знань, умінь застосовувати ці знання в діяльності й спілкуванні, моральних цінностей, етичних суджень, оцінок і самооцінок, моральних почуттів студента, що проявляються в процесі професійної підготовки. Визначено функції діагностики рівнів етичної компетентності майбутнього вчителя: діагностична, контрольно-оцінна, корегувальна, виховна, прогностична, самореалізаційна. Визначено основні принципи і вимоги до здійснення такої діагностики. Розглянуто критерії та показники, що відображають сутнісні характеристики етичної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури. | ua |
dc.description.abstract | В статье раскрыта суть педагогической диагностики как системы технологий, средств, процедур, методик и методов освещения обстоятельств, условий и факторов функционирования педагогических объектов, течения педагогических процессов, установления их эффективности и последствий. Авторами конкретизирована цель диагностики сформированности этической компетентности будущего учителя физической культуры, которая заключается в получении объективной оценки этических знаний, умений применять эти знания в деятельности и общении, нравственных ценностей, этических суждений, оценок и самооценок, нравственных чувств студента, проявляющихся в процессе профессиональной подготовки. Определены функции диагностики уровней этической компетентности будущего учителя: диагностическая, контрольно-оценочная, коррекционная, воспитательная, прогностическая, самореализационная. Определены основные принципы и требования к осуществлению такой диагностики. Рассмотрены критерии и показатели, отражающие сущностные характеристики этической компетентности будущего учителя физической культуры. | ua |
dc.description.abstract | The article reveals the essence of pedagogical diagnostics as a system of technologies, tools, procedures, methods and techniques of illumination circumstances, conditions and functioning factors of teaching objects, passing of teaching processes, setting their effectiveness and consequences. The authors concretized the diagnostic purpose of formation of ethical competence of future teachers of physical culture that is to obtain an objective assessment of ethical knowledge, skills to apply this knowledge in activity and communication, moral values, ethical reasoning, evaluations and self-evaluations, moral feelings of the student that manifest in the process of professional training. The diagnostic functions of levels of ethical competence of future teacher are determined: diagnostic, control-evaluational, correctional, educational, predictive, self-realizable. The basic principles and requirements for the implementation of such a diagnosis are determined. The criteria and indicators that reflect the essential characteristics of ethical competence of future teacher of physical culture are considered. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | діагностика | ua |
dc.subject | етична компетентність | ua |
dc.subject | майбутній учитель | ua |
dc.subject | фізична культура | ua |
dc.subject | критерії | ua |
dc.subject | показники | ua |
dc.subject | диагностика | ua |
dc.subject | этическая компетентность | ua |
dc.subject | будущий учитель | ua |
dc.subject | физическая культура | ua |
dc.subject | критерии | ua |
dc.subject | показатели | ua |
dc.subject | diagnostics | ua |
dc.subject | ethical competence | ua |
dc.subject | future teacher | ua |
dc.subject | physical education | ua |
dc.subject | criteria | ua |
dc.subject | indicators | ua |
dc.subject.classification | 378.147:174 | ua |
dc.title | Діагностико-критеріальна база дослідження рівнів етичної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури | ua |
dc.type | Article | ua |