Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ретроспективний аналіз розвитку шкільної соціальної роботи у США

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горішна, Надія Мирославівна
dc.date.accessioned 2018-07-18T06:54:55Z
dc.date.available 2018-07-18T06:54:55Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Горішна, Н. М. Ретроспективний аналіз розвитку шкільної соціальної роботи у США / Н. М. Горішна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (ІІ том). - С. 204-212. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19916
dc.description.abstract У статті здійснено ретроспективний аналіз розвитку шкільної соціальної роботи у США. Розкрито вплив соціально-економічних і політичних чинників на зміну моделі надання соціально-психологічних послуг учням. Встановлено, що діяльність соціальних працівників у цій сфері до недавнього часу здійснювалась на індивідуальному рівні з метою зміни поведінки школярів та надання їм соціально-психологічної допомоги. Особливостями сучасної національної моделі шкільної соціальної роботи є впровадження стратегій первинної профілактики, практики,що базується на доказах та широкому використанні у школах трирівневої моделі «відповіді на втручання». ua
dc.description.abstract Retrospective analysis of school social work development of in the USA. The article provides a retrospective analysis of the development of school social work in the United States. The influence of socio-economic and political factors on the change of model of social-psychological services provision to students is disclosed. It has been established that the activities of social workers in this area until recently were carried out at the individual level in order to change the behavior of schoolchildren and provide them with social and psychological assistance. The peculiarities of the modern national model of school social work include: the introduction of primary prevention strategies, evidence-based practice and widespread use of the three-tiered model "response to intervention" in schools. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject шкільна соціальна робота ua
dc.subject соціальний працівник ua
dc.subject модель шкільної соціальної роботи ua
dc.subject індивідуальна соціальна робота ua
dc.subject соціально- психологічна допомога ua
dc.subject school social work ua
dc.subject social worker ua
dc.subject model of school social work ua
dc.subject individual social work ua
dc.subject social and psychological help ua
dc.subject.classification 364.4:37.06(73) ua
dc.title Ретроспективний аналіз розвитку шкільної соціальної роботи у США ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу