Актуальність дослідження обумовлена вивченням особистісної змобілізованості майбутнього магістра соціально-педагогічної сфери. Розуміння сутності зазначеної якості пов’язано з вольовою активністю як самонастроювання на мобілізацію вольових зусиль, емоційним настроєм як самоналагоджування на мобілізацію захисних та управлінських резервів організму, енергодійністю як самодетермінації на успішний результат діяльності. В ході дослідження установлено три базових стани підготовленості майбутніх магістрів соціально-педагогічної сфери (пасивний, помірний, оптимальний) та три проміжні стани (адаптивний, конструктивний,
результативний). Результати діагностики означених станів свідчать про те, що більшість магістрів сумарно знаходяться в пасивному та помірному станах – 56%, в оптимальному стані -44%.
Modern tendencies of formation and personality of the future master degree of social- pedagogical sphere.The relevance of research is due to studies development of personal mobilization of future master degree in the social-pedagogical sphere. Understanding essence indication of quality with personality is connected with volitional activity as selfadjustment on mobilization of strong-willed efforts, emotional self-adjustment on mobilization of protective and administrative reserves of an organism, energy as selfdetermination on successful result of activity. In the course of the study, three basic the state of preparedness of the future master degree of the social-pedagogical sphere:passive, mediocre and optimum, and also three accompanying levels - adaptive, productive and constructive. The results of diagnostics of the state indicate that the majority of future master degree are generally at a passive and mediocre state -56%, at a productive – 44%.