Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціально-педагогічне консультування як умова забезпечення взаємодії учасників навчально-виховного процесу ЗНЗ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Неїжпапа, Людмила Станіславівна
dc.date.accessioned 2018-07-17T12:17:46Z
dc.date.available 2018-07-17T12:17:46Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Неїжпапа, Л. С. Соціально-педагогічне консультування як умова забезпечення взаємодії учасників навчально-виховного процесу ЗНЗ / Л. С. Неїжпапа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (І том). - С. 95-102. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19900
dc.description.abstract У статті здійснено характеристику соціально-педагогічного консультування, визначено особливості консультативної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі. Обґрунтовано взаємодію як взаємопов’язаний процес обміну впливів між його учасниками та її складові. Представлено результати дослідження по виявленню особливостей взаємодії учасників навчально-виховного процесу. Висвітлено важливість залучення педагогів та батьків до взаємодії в процесі консультативної діяльності соціального педагога. Окреслено зміст соціально-педагогічного консультування учнів, батьків, вчителів, адміністрації. Зосереджено увагу на умовах ефективної взаємодії та соціально-педагогічного консультування, реалізація яких сприятиме створенню виховного середовища. ua
dc.description.abstract Social and pedagogical consultation to ensure the interaction of participants of the educational and professional process of the general educational institution. The article analyzes the features of social-pedagogical counseling, specifies the advisory activity qualities of a social pedagogue in a general educational institution. The interaction is substantiated as an interconnected exchange process of influences between its participants and components. The research results on revealing peculiarities of the participants interaction in the educational process are presented. The importance of involving teachers and parents into interaction in the process of consulting a social pedagogue is highlighted. The content of social and pedagogical counseling of students, parents, teachers, administration is outlined. The focus is on the conditions of effective interaction and socio-pedagogical counseling, the implementation of which will promote the creation of an educational environment. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject консультування ua
dc.subject соціально-педагогічне консультування ua
dc.subject особливості консультативної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі ua
dc.subject взаємодія ua
dc.subject учасники навчально- виховного процесу ua
dc.subject counseling ua
dc.subject social-pedagogical counseling ua
dc.subject peculiarities of the advisory activity of a social pedagogue in a general educational institution ua
dc.subject interaction ua
dc.subject participants in the educational process ua
dc.subject.classification 375.5.013.42 ua
dc.title Соціально-педагогічне консультування як умова забезпечення взаємодії учасників навчально-виховного процесу ЗНЗ ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу