ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сердюк, М. Г. | |
dc.date.accessioned | 2018-07-17T07:01:22Z | |
dc.date.available | 2018-07-17T07:01:22Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Сердюк, М. Г. Форми та методи діяльності регіональних центрів олімпійських досліджень та освіти України / М. Г. Сердюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 02 (69) 16. - С. 69-72. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19868 | |
dc.description.abstract | Метою дослідження було визначення ефективних форм та методів діяльності регіональних центрів олімпійських досліджень та освіти для вдосконалення реалізації системи олімпійської освіти в Україні. В результаті проведеної роботи обґрунтовано, що продуктивна діяльність регіональних центрів олімпійських досліджень та освіти є складовою частиною оптимального функціонування системи олімпійської освіти України, при цьому, особливості роботи центрів, напрями та зміст, ефективні форми та методи діяльності регіональних центрів залишаються актуальним питанням наукових досліджень. Експертне опитування виявило, що найбільш ефективною формою впровадження олімпійської освіти в роботу регіональних центрів є інтеграція олімпійської освіти у навчальні дисципліни, на другому місці – проведення науково-дослідної роботи з олімпійської тематики, а на третьому – організація роботи олімпійських музеїв, олімпійських галерей, кабінетів олімпійської освіти, на четвертому – організація спортивно-масової роботи з олімпійської тематики. Результати дослідження дозволяють зазначити, що найефективнішим методом впровадження олімпійської освіти, що мають місце в роботі регіональних центрів олімпійських досліджень та освіти України є практичний метод (заходи присвячені олімпійській освіті), на другому та третьому місці відповідно – наочний (презентації, відеоматеріали) та словесний (лекції, семінари та ін.) методи. | ua |
dc.description.abstract | Целью исследования было определение эффективных форм и методов деятельности региональных центров олимпийских исследований и образования для совершенствования реализации системы олимпийского образования в Украине. В результате работы обосновано, что продуктивная деятельность региональных центров олимпийских исследований и образования является составной частью оптимального функционирования системы олимпийского образования Украины, при этом, особенности работы центров, направления и содержание, эффективные формы и методы их деятельности остаются актуальными вопросами научных исследований. Экспертный опрос выявил, что наиболее эффективной формой внедрения олимпийского образования в работу региональных центров является интеграция олимпийского образования в учебные дисциплины, на втором месте – проведение научно-исследовательской работы по олимпийской тематике, а на третьем - организация работы олимпийских музеев, галерей, кабинетов олимпийского образования, на четвертом - организация спортивно-массовой работы по олимпийской тематике. Результаты исследования позволяют определить, что наиболее эффективным методом внедрения олимпийского образования, в работе Региональных центров является практический метод (мероприятия, посвященные олимпийскому образованию), на втором и третьем месте соответственно - наглядный (презентации, видеоматериалы) и словесный (лекции, семинары и др.) методы. | ua |
dc.description.abstract | The aim of the study was to identify effective forms and methods of work of the regional centers of Olympic research and education for improve the implementation of Olympic education system in Ukraine. As a result of the work was reasonably, that the productive activities of the regional centers of Olympic Education and Research is part of the optimal functioning of the system of Olympic education of Ukraine, at the same time, features of the centers, the direction and content of effective forms and methods of their activities are topical issues of research. Experts poll showed that the most effective form of implementation of Olympic education in the work of the regional centers is the integration of Olympic education in academic subjects, on second place - research work on the Olympic theme, on the third - the organization of the work of Olympic museums, Olympic galleries, classrooms of Olympic education, on the fourth - the organization of sports activities with based on Olympic theme. The results of work allowed us to determine the most effective method of implementation of Olympic education, that are in the work of Regional centers of the Olympic Research and Education of Ukraine: practical method (events that based on Olympic values), on the second and third place respectively - visual (presentations, videos) and verbal (lectures, seminars, etc.) methods. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | Центр олімпійських досліджень та освіти | ua |
dc.subject | методи діяльності центрів | ua |
dc.subject | форми впровадження олімпійської освіти | ua |
dc.subject | Центр олимпийских исследований и образования | ua |
dc.subject | методы деятельности центров | ua |
dc.subject | формы внедрения олимпийского образования | ua |
dc.subject | Olympic Education and Research Centers | ua |
dc.subject | methods of work of centers | ua |
dc.subject | forms of implementation of Olympic education | ua |
dc.subject.classification | 796 | ua |
dc.title | Форми та методи діяльності регіональних центрів олімпійських досліджень та освіти України | ua |
dc.type | Article | ua |