ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Карпич, Ірина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2018-07-11T13:13:39Z | |
dc.date.available | 2018-07-11T13:13:39Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Карпич, І. О. Становлення та розвиток соціального виховання дітей в Україні (20-ті рр. XX ст.) / І. О. Карпич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (І том). - С. 58-64 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19842 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено історію становлення та розвитку соціального виховання в Україні в 20-х рр. ХХ ст. Автором охарактеризовано особливості становлення системи соціального виховання дітей в Україні зазначеного періоду. Проаналізовано організацію соціального виховання дітей в Україні. Розкрито роль дитячого руху в системі соціального виховання дітей у 20-х рр. ХХ ст. Встановлено, що важливою ланкою в системі соціального виховання в 20-х рр. ХХ ст. був дитячий рух, який найповніше реалізовував соціальне виховання дитинства, охоплюючи і дитячі будинки, і дитячу шкільну організацію, тобто поширювався на всі установи соціального виховання, де перебували діти. | ua |
dc.description.abstract | Formation and development of social education in Ukraine (20-ies of the XX century). The article covers the history of the formation and development of social education in Ukraine in the 20's of the twentieth century. The author describes the peculiarities of the formation of the system of social upbringing of children in Ukraine during this period. The organization of social education of children in Ukraine is analyzed. The role of the children's movement in the system of social education of children of the 20's of the 20th century is revealed. Established that an important link in the system of social education in the 20's of the twentieth century. was a children's movement that most fully realized the social upbringing of children, including children's homes, and a children's school organization, that is, extended to all institutions of social education, where children were. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | виховання | ua |
dc.subject | соціальне виховання дітей | ua |
dc.subject | діти | ua |
dc.subject | дитячий рух | ua |
dc.subject | upbringing | ua |
dc.subject | social upbringing of children | ua |
dc.subject | children | ua |
dc.subject | children's movement | ua |
dc.subject.classification | 37(477)"1920/1929" | ua |
dc.subject.classification | 316.64 | ua |
dc.title | Становлення та розвиток соціального виховання дітей в Україні (20-ті рр. XX ст.) | ua |
dc.type | Article | ua |