ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бриндіков, Юрій Леонідович | |
dc.date.accessioned | 2018-07-11T12:50:02Z | |
dc.date.available | 2018-07-11T12:50:02Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Бриндіков, Ю. Л. Сутністні характеристики тренінгу для військовослужбовців-учасників бойових дій / Ю. Л. Бриндіков // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (І том). – С. 142-151 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19833 | |
dc.description.abstract | У статті представлено наукові підходи до визначення сутності тренінгу, який доцільно проводити з військовослужбовцями, які брали участь у військових діях. Автором охарактеризовано специфічні властивості тренінгу з комбатантами. Проаналізовано різні види тренінгів в залежності від мети, завдань, учасників груп. Головну увагу зосереджено на сутності проведення адаптивного тренінгу для військовослужбовців учасників бойових дій, розкрито його зміст, особливості і поетапний алгоритм проведення. Представлено структурні елементи тренінгу з виокремленням основоположних принципів (активності; партнерської взаємодії; безумовного прийняття учасників; зворотнього зв’язку; творчої позиції учасників) його проведення. Представлено характеристику тренінгових методів (групова дискусія, ситуаційно-рольові ігри) і технік (інформаційна, техніка симуляції, груподинамічні вправи, психодрама, самопрезентація, монолог, дублювання). | ua |
dc.description.abstract | Essential characteristics of training for military servicemen -combatants.The article presents scientific approaches for determination the essence of the training, which is advisable to conduct with military personnel who took part in hostilities. The author characterized the specific properties of training with combatants.Different types of trainings were analyzed depending on the goals, tasks, group members. The main attention is focused on the essence of carrying out adaptive training for military servicemen-combatants, its content, features and a step-by-step algorithm for its conduct are disclosed. The structural elements of the training with the identification of the main principles (activity, partnership interaction, unconditional acceptance of participants, feedback, creative position of participants) of it’s holding. The characteristics of training methods (group discussion, situational-role games) and techniques (informational, simulation technique, group dynamic exercises, psychodrama, self-presentation, monologue, duplication) are presented. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | тренінг | ua |
dc.subject | реабілітація | ua |
dc.subject | соціально-педагогічна робота | ua |
dc.subject | військовослужбовці учасники бойових дій | ua |
dc.subject | training | ua |
dc.subject | rehabilitation | ua |
dc.subject | social and pedagogical work | ua |
dc.subject | military servicemen combatants | ua |
dc.subject.classification | 364-78 | ua |
dc.subject.classification | 355.08 | ua |
dc.title | Сутністні характеристики тренінгу для військовослужбовців-учасників бойових дій | ua |
dc.type | Article | ua |