Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Тренінг як багатофункціональний метод впливу на формування комунікативності фахівців соціальної сфери

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Годлевська, Алла Іванівна
dc.contributor.author Годлевська (Лонде), Дана Миколаївна
dc.date.accessioned 2018-07-11T12:13:50Z
dc.date.available 2018-07-11T12:13:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Годлевська, А. І. Тренінг як багатофункціональний метод впливу на формування комунікативності фахівців соціальної сфери / А. І. Годлевська, (Лонде) Д. М. Годлевська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 24 (2 том). - С. 196-204 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19826
dc.description.abstract В статті розглядаються окремі теоретико-експериментальні аспекти проблеми формування професійної комунікативної компетентності майбутніх соціальних працівників в умовах педагогічного університету. Зокрема, аналізується сучасний стан теоретичної і практичної підготовки студентів, спрямованої на формування комунікативної компетентності як складової їх професійного становлення; характеризуються особливості застосування тренінгу у професійно-комунікативній підготовці майбутнього фахівця соціальної сфери. Тренінг визначається як багатофункціональний метод впливу на людину з метою навчання, розвитку професійно важливих якостей і властивостей, особистісних характеристик; як ефективний метод соціально-педагогічної роботи; характеризуються цілі та завдання тренінгу по формуванню професійної комунікативної компетентності майбутніх соціальних працівників. ua
dc.description.abstract Training is an effective method of communication forming of specialists in the social sphere. The purpose of this article is to present the theoretical-experimental aspects ofthe problem of the professional communicative competence formation of future social workers at the pedagogical university. It is analyzed the modern situation of theoretical and practical students preparation, aimed at the formation of communicative competence as part of their professional realization. The features of training application in vocational and communicative preparation of future social workers are also characterized in this article. In addition, training is defined by author as a multipurpose method of influence on a person with the purpose of preparation, development of professionally important qualities and characteristics, personal characteristics, as an effective method of social-pedagogical work. The objectives and tasks of training for formation of professional communicative competence of future social workers are also defined here. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject комунікативна компетентність ua
dc.subject тренінг ua
dc.subject студенти ua
dc.subject фахівці соціальної сфери ua
dc.subject професійно-комунікативна підготовка ua
dc.subject communicative competeпсе ua
dc.subject training ua
dc.subject students ua
dc.subject specialists in the social sphere ua
dc.subject professional communicative preparation ua
dc.subject.classification 37.032 159 ua
dc.title Тренінг як багатофункціональний метод впливу на формування комунікативності фахівців соціальної сфери ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics