ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Барановська, Світлана Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2018-07-11T11:39:20Z | |
dc.date.available | 2018-07-11T11:39:20Z | |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.citation | Барановська, С. А. Підготовка вчителя початкових класів до музично-самоосвітньої діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Барановська Світлана Анатоліївна ; [наук. керівник Рудницька Оксана Петрівна] ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 16 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19813 | |
dc.description.abstract | Основу дисертації складає наукове обгрунтування системи самоосвіти вчителя початкових класів і музики; розроблене и компонентний склад і умови ефективного функціонування. Розкрито можливості інтерпретації музичних творів як засобу формування творчої самостійності майбутнього вчителя. Обґрунтовано і експериментально перевірено педагогічні умови та методику підвищення ефективності підготовки майбутнього вчителя до музично-самоосвітньої діяльності. | ua |
dc.description.abstract | The main objective of the thesis is basing of the system of junior forms and music teacher self-education. Its componential structure and conditions of the effective functioning are worked out. Interpretational possibilities of music pieces as a means of forming of creative independence of a future teacher are given here. Pedagogical conditions and methods of improving of preparation of a future teacher for musical and selfeducational activity are theoretically grounded and experim entally verified. | ua |
dc.description.abstract | Основу диссертации составляет научного обоснование системы самообразования учителя начальных классов и музыки; разработан ее компонентный состав и условия эффективного функционирования. Раскрыты возможности интерпретации музыкальных произведений как средства формирования творческой самостоятельности будущего учителя. Обоснованы и экспериментально проверены педагогические условия и методика повышения эффективности подготовки будущего учителя к музыкально-самообразовательной деятельности. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | музично-самоосвітня діяльність | ua |
dc.subject | творчий потенціал | ua |
dc.subject | творча самостійність | ua |
dc.subject | інтерпретація музичних творів | ua |
dc.subject | musical self-educational activity | ua |
dc.subject | creative potential | ua |
dc.subject | creative independence | ua |
dc.subject | interpretation of pieces of music | ua |
dc.subject | музыкально-самообразовательная деятельность | ua |
dc.subject | творческий потенциал | ua |
dc.subject | интерпретация музыкальных произведений | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Підготовка вчителя початкових класів до музично-самоосвітньої діяльності | ua |
dc.type | Book | ua |