Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Перегляд Серія 07. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія по темі "advertising"

ISSN: 2310-8290

Перегляд Серія 07. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія по темі "advertising"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Волинець, О.О. (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    В статті надається аналіз рекламної діяльності як комунікативного феномену в контексті масової культури. Визначаються висхідні комунікативні константи прагматики реклами – діалог і розсіювання.
  • Волинець, О.О. (Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012)
    В статті надається аналіз реклами як специфічного виду мистецтв. Визначається специфіка синтезу мистецтв в рекламі в порівнянні з просторовими та часовими видами мистецтв, архітектурою, дизайном тощо.
  • Муха, О. Я. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017)
    У статті визначено і доповнено поняття сакробізнесу, обґрунтовано його кітчевий характер на підставі аналізу практики використання релігійної тематики у рекламних кампаніях товарів і послуг, відокремлених від релігійних ...