Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Забезпечення старшим дошкільникам відтермінованого позитивного ефекту від занять фізичними вправами

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Галаманжук, Л. Л.
dc.date.accessioned 2018-07-11T10:03:31Z
dc.date.available 2018-07-11T10:03:31Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Галаманжук, Л. Л. Забезпечення старшим дошкільникам відтермінованого позитивного ефекту від занять фізичними вправами / Л. Л. Галаманжук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 8 (78 К) 16. - С. 17-21. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19772
dc.description.abstract Мета: визначити ефективність використання розробленої програми фізичної активності дітей дошкільного віку в превенції їх неадекватної адаптації до навчальної діяльності у початковій школі. Матеріал: у експериментальних групах було 81 дівчинка та 94 хлопчика, у контрольних –– відповідно 87 і 73, яким із початком дослідження виповнилося п’ять років та які відзначалися різними варіантами мануальної рухової асиметрії. Результати: через один календарний рік після використання експериментальної програми виявили досягнуті раніше значення показників фізичного стану, зокрема соматичного здоров’я і фізичної працездатності. Водночас суттєвим позитивом відзначалася зміна у компонентах розумової працездатності –– важливого показника адаптації 6-річної дитини до навчання у початковій школі після завершення дошкільного навчального закладу. Висновки: використання запропонованої розробки протягом останнього року навчання дітей в дошкільному начальному закладі забезпечує позитивний відтермінований ефект у стані їхнього соматичного здоров’я, фізичної працездатності та поліпшенні розумової працездатності. Такий результат є свідченням сприяння експериментальної розробки превенції наявних на сучасному етапі негативної тенденції в адаптації шестирічних дошкільників до початку навчання у школі. ua
dc.description.abstract Objective: To determine the efficiency of our program of physical activity of preschool children in the prevention of inadequate adaptation to training activities in elementary school. Material. Using existing methods defined orientation manual motor asymmetrythe experimental groups were 81 girl and 94 boy in control – respectively 87 and 73, which with the beginning of the study was five years old and that there were various options of manual motor asymmetry. The resulting data are considered the following positions: retired effect of the use of the experimental program of physical activity in the last year of training in pre-school, which takes into consideration the organizational and methodical positions formation and implementation of the content of this activity for kids with different orientation manual motor asymmetry; the efficiency of solving the problem of prevention of inadequate adaptation to new kids living conditions associated with the beginning of their schooling. Results after one calendar year after using the pilot program revealed previously achieved values of the physical condition, including physical health and physical performance. At the same time marked a significant positive change in the components of mental capacity – an important indicator of adaptation 6-year-old child to primary school after kindergarten. Conclusions: The use of the proposed development in the last year teaching children in preschool education institutions provides a delayed positive effect in the state of their physical health, physical performance and improve mental performance. This result is a testament to facilitate experimental design prevention available at present negative trends in the adaptation before the six-year preschool education at school. ua
dc.description.abstract Цель: определить эффективность использования программы физической активности, разработанной для детей дошкольного возраста, в превенции их неадекватной адаптации к учебной деятельности в начальной школе. Материал: в экспериментальных группах было 81 девочка и 94 мальчика, в контрольных –– соответственно 87 и 73, которым с началом исследования исполнилось пять лет и которые отмечались различными вариантами мануальной двигательной асимметрии. Результаты: через один календарный год после использования экспериментальной программы выявили достигнутые ранее значения показателей физического состояния, в частности, соматического здоровья и физической работоспособности. В то же время, существенным позитивом отмечалось изменение в компонентах умственной работоспособности –– важного показателя адаптации 6-летнего ребенка к обучению в начальной школе после завершения дошкольного учебного заведения. Выводы: использование предложенной разработки в течение последнего года обучения детей в дошкольном учебном заведении обеспечивает положительный отставленный эффект в состоянии их соматического здоровья, физической работоспособности и улучшении умственной работоспособности. Такой результат свидетельствует о содействии экспериментальной разработки превенции имеющей место на современной этапе негативной тенденции в адаптации шестилетних дошкольников к началу обучения в школе. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject дошкільники ua
dc.subject навчання в школі ua
dc.subject неадекватна адаптація ua
dc.subject превенція ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject preschool schooling ua
dc.subject inadequate adaptation ua
dc.subject prevention ua
dc.subject physical education ua
dc.subject.classification 373.29–053.4 ua
dc.title Забезпечення старшим дошкільникам відтермінованого позитивного ефекту від занять фізичними вправами ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics