ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Полатайко, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-06-25T07:32:31Z | |
dc.date.available | 2018-06-25T07:32:31Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Полатайко, О. М. Художньо-естетичний досвід у хореографічній діяльності підлітка / О. М. Полатайко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23 (28). - С. 121-125. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19697 | |
dc.description.abstract | У статті актуалізована проблема формування художньо-естетичного досвіду підлітків. Розглянуто погляди на визначення естетичного досвіду у галузі філософії, психології, педагогіки, та мистецької освіти, виявлено його особливості, чинники та складові. Підкреслено роль мистецтва та художньої діяльності у формуванні художньо-естетичного досвіду особистості, виявлено його відмінності від досвіду естетичного. Акцентовано увагу на суб’єктивних чинниках формування художньо-естетичного досвіду підлітків. Висвітлено художньо-естетичний потенціал хореографічної діяльності у формуванні досвіду підлітка. Дано визначення поняття "художньо-естетичний досвід підлітка" в умовах хореографічної діяльності. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the problem of forming the teenager's artistic and aesthetic experience. Considered the views on the definition of aesthetic experience in the field of philosophy, psychology, pedagogy, and artistic education; its features, factors and components are revealed. The role of art and artistic activity in the formation of the artistic and aesthetic experience of the individual is emphasized, his differences from the aesthetic experience are revealed. The emphasis is on the subjective factors of the formation of the artistic and aesthetic experience of adolescents. The artistic and aesthetic potential of choreographic activity in forming teenager's experience is illustrated. The definition of "artistic and aesthetic experience of a teenager" in the conditions of choreography is given. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | естетичний досвід | ua |
dc.subject | художньо-естетичний досвід | ua |
dc.subject | хореографічна діяльність підлітка | ua |
dc.subject | суб’єктивні чинники | ua |
dc.subject | aesthetic experience | ua |
dc.subject | artistic and aesthetic experience | ua |
dc.subject | choreographic activity of a teenager | ua |
dc.subject | subjective factors | ua |
dc.subject.classification | 37.016:78-055.8 | ua |
dc.title | Художньо-естетичний досвід у хореографічній діяльності підлітка | ua |
dc.type | Article | ua |