Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Художньо-естетичний досвід у хореографічній діяльності підлітка

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Полатайко, О. М.
dc.date.accessioned 2018-06-25T07:32:31Z
dc.date.available 2018-06-25T07:32:31Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Полатайко, О. М. Художньо-естетичний досвід у хореографічній діяльності підлітка / О. М. Полатайко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23 (28). - С. 121-125. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19697
dc.description.abstract У статті актуалізована проблема формування художньо-естетичного досвіду підлітків. Розглянуто погляди на визначення естетичного досвіду у галузі філософії, психології, педагогіки, та мистецької освіти, виявлено його особливості, чинники та складові. Підкреслено роль мистецтва та художньої діяльності у формуванні художньо-естетичного досвіду особистості, виявлено його відмінності від досвіду естетичного. Акцентовано увагу на суб’єктивних чинниках формування художньо-естетичного досвіду підлітків. Висвітлено художньо-естетичний потенціал хореографічної діяльності у формуванні досвіду підлітка. Дано визначення поняття "художньо-естетичний досвід підлітка" в умовах хореографічної діяльності. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of forming the teenager's artistic and aesthetic experience. Considered the views on the definition of aesthetic experience in the field of philosophy, psychology, pedagogy, and artistic education; its features, factors and components are revealed. The role of art and artistic activity in the formation of the artistic and aesthetic experience of the individual is emphasized, his differences from the aesthetic experience are revealed. The emphasis is on the subjective factors of the formation of the artistic and aesthetic experience of adolescents. The artistic and aesthetic potential of choreographic activity in forming teenager's experience is illustrated. The definition of "artistic and aesthetic experience of a teenager" in the conditions of choreography is given. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject естетичний досвід ua
dc.subject художньо-естетичний досвід ua
dc.subject хореографічна діяльність підлітка ua
dc.subject суб’єктивні чинники ua
dc.subject aesthetic experience ua
dc.subject artistic and aesthetic experience ua
dc.subject choreographic activity of a teenager ua
dc.subject subjective factors ua
dc.subject.classification 37.016:78-055.8 ua
dc.title Художньо-естетичний досвід у хореографічній діяльності підлітка ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics