Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психологічний аспект комунікативних умінь студентів у міжособистісній взаємодії

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чень Цзяньїн
dc.date.accessioned 2018-06-22T14:03:18Z
dc.date.available 2018-06-22T14:03:18Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Чень Цзяньїн. Психологічний аспект комунікативних умінь студентів у міжособистісній взаємодії / Чень Цзяньїн // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23 (28). - С. 82-87. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19685
dc.description.abstract У статті актуалізовано потребу в підвищенні рівня комунікативних умінь іноземних студентів факультетів мистецтв в українських педагогічних закладах. Проаналізовано різні класифікації комунікативних умінь. З’ясовано, що в міжособистісній взаємодії поряд з поведінковою, інтерактивною та суто інформаційною, важлива роль відведена психологічній складовій. Прослідковано зв'язок між якостями особистості та уміннями, які у тандемі необхідні для успішного спілкування. Підкреслено, що психологічний аспект комунікативного процесу забезпечується перцептивною, мотиваційною, експресивною та рефлексійною складовими, що впливає на реакцію, вибір стилю комунікації та напряму поведінки особистості. Узагальнення різних поглядів на основну дефініції сприяло визначенню поняття "комунікативні уміння студентів України і Китаю". Окреслено перспективу у вивченні змісту та структури комунікативних умінь студентів України і Китаю у процесі вокально-ансамблевої діяльності. ua
dc.description.abstract The article actualized the need to increase the level of communicative skills of foreign students of faculties of art in Ukrainian pedagogical institutions. Different classifications of communicative skills are analyzed. It is revealed that, along with behavioral, interactive and informative, an important role is assigned to the psychological component in the interpersonal interaction of the students. The connection between the personality traits and the skills necessary for successful communication is traced. It was revealed that the psychological aspect of the communicative process is provided by the perceptive, motivational, expressive and reflective components. The psychological component influences the reaction, the choice of the style of personality behavior. The generalization of different perspectives on the main kategory contributed to the definition of the concept of "communicative skills of students of Ukraine and China." The prospect of studying the content and structure of communicative skills of students of Ukraine and China in the process of vocal-ensemble activity is outlined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject комунікативний процес ua
dc.subject комунікативні уміння ua
dc.subject психологічна складова ua
dc.subject міжособистісні взаємини ua
dc.subject студенти України і Китаю ua
dc.subject communicative process ua
dc.subject communicative skills ua
dc.subject psychological component ua
dc.subject interpersonal relationships ua
dc.subject students of Ukraine and China ua
dc.subject.classification 378-054.6:159.9 ua
dc.title Психологічний аспект комунікативних умінь студентів у міжособистісній взаємодії ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics