Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Поетапне формування готовності майбутніх учителів музики до професійної взаємодії з хором

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Хомич, І. М.
dc.date.accessioned 2018-06-22T13:15:10Z
dc.date.available 2018-06-22T13:15:10Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Хомич, І. М. Поетапне формування готовності майбутніх учителів музики до професійної взаємодії з хором / І. М. Хомич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23 (28). - С. 64-68. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19681
dc.description.abstract У статті розглядаються етапи формування готовності майбутніх учителів музики до роботи з навчальним хоровим колективом, а саме: інформаційно-аналітичний, фахово-продуктивний, ціннісно-саморегулятивний та усвідомлено-креативний. Відповідно до визначених структурних компонентів педагогічної діяльності (мотиваційно – орієнтований, компетентнісно – операційний, комунікативно – рефлексивний, творчо – проективний компоненти) окреслено мету, зміст етапів формування готовності майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії з навчальним хоровим колективом та критерії сформованості зазначених компонентів. ua
dc.description.abstract In the article we contemplate the stages of forming the readiness of future music teachers to work with the educational choral collective, that are: analytical stage, professional and productive stage, professionaly done and self-regulatory stage, and creative stage. The goal, content and ways of implementing each stage are determined in accordance with certain structural components. At the analytical stage takes place the formation of a motivational-oriented component of readiness of future music teachers to pedagogical interaction with the educational choir collective. At the professional and productive stage, the formation of a competency-operational component is carried out, the formation of a communicative-reflexive component occurs at the value-self-regulatory stage, the creative stage is devoted to the formation of the creative and projective component of the readiness of future music teachers for pedagogical interaction with the educational choir collective. The goal, content and ways of implementing each stage are determined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутній учитель музики ua
dc.subject педагогічна взаємодія ua
dc.subject структурні компоненти ua
dc.subject етапи формування готовності ua
dc.subject хоровий колектив ua
dc.subject future teacher of music ua
dc.subject pedagogical interaction ua
dc.subject structural components ua
dc.subject stages of formation of readiness ua
dc.subject choral collective ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Поетапне формування готовності майбутніх учителів музики до професійної взаємодії з хором ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics