Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інструментально-педагогічний практикум в системі професійної підготовки студентів магістратури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куришев, Є. В.
dc.date.accessioned 2018-06-22T12:53:36Z
dc.date.available 2018-06-22T12:53:36Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Куришев, Є. В. Інструментально-педагогічний практикум в системі професійної підготовки студентів магістратури / Є. В. Куришев // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23 (28). - С. 51-55. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19678
dc.description.abstract У статті проаналізовано педагогічні умови та можливості вдосконалення професійної підготовки студентів магістратури на групових заняттях Інструментально-педагогічного практикуму спеціальності "Музичне мистецтво". Автор акцентує важливість інтенсивної виконавської діяльності студентів під час навчання, її поєднання з педагогічною діяльністю у класі основного музичного інструменту, професійного аналізу виконання творів педагогічного репертуару. Особливе значення має моделювання майбутньої педагогічної роботи, проведення фрагментів індивідуального уроку в класах інструментально-виконавських дисциплін та їх аналіз на групових заняттях Практикуму. Важливим фактором вдосконалення фахової підготовки є досвід професійного спілкування студентів у широкому колі музикантів-професіоналів. ua
dc.description.abstract In the article are analyzed the possibilities and pedagogical conditions for improving the professional training of Master students in Music Arts during learning the discipline "Instrumental and Pedagogical Workshop". The author emphasizes the importance of intensive performing activities of students during the learning process. It should consists of the pedagogical work in the instrumental classes and analysis of the performing of the music pieces from the students’ pedagogical repertoire. Also highlights the importance of modeling of the future educational activities and holding fragments of individual lessons at the instrumental classes with its' follow-up discussion among students at the Instrumental and Pedagogical Workshop. An important factor of students’ professional skills is their experience of professional communication with wide range of professional musicians. The article also emphasizes the necessity of formation of students’ pedagogical and performing artistry, their possibility of professional analyzing of pupil’s performing during his work with the teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтерпретація ua
dc.subject концертна діяльність ua
dc.subject виконавська підготовка ua
dc.subject фортепіанний клас ua
dc.subject музичне мистецтво ua
dc.subject практикум ua
dc.subject педагогічний репертуар ua
dc.subject instrumental-performing training ua
dc.subject art of music ua
dc.subject workshop ua
dc.subject piano class ua
dc.subject pedagogical repertoire ua
dc.subject.classification 378 : 785 ua
dc.title Інструментально-педагогічний практикум в системі професійної підготовки студентів магістратури ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу