Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Диференціювання навчання плавання студентів спеціальних медичних груп

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Філатова, Зоя Іванівна
dc.date.accessioned 2018-06-22T06:06:03Z
dc.date.available 2018-06-22T06:06:03Z
dc.date.issued 2015-05-28
dc.identifier.citation Філатова, З. І. Диференціювання навчання плавання студентів спеціальної медичної групи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Зоя Іванівна Філатова ; О. Д. Дубогай ; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2015. - 20 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19670
dc.description.abstract Дисертаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню, впровадженню та експериментальній перевірці методики диференціювання навчання плавання студентів спеціальних медичних груп. У зв’язку зі зміною цільової спрямованості навчання плавання, зміст якої – безпека життєдіяльності, покращення стану здоров’я студентів з огляду на рівень функціональних можливостей організму, фізичну підготовленість студентів, їх психоемоційний стан, розглянуто різні аспекти проблеми. Основною формою організації навчально-виховного процесу навчання плавання були групові та індивідуальні заняття, широко використано різноманітні засоби навчання, які за дією спрямованості (вправи у залі «сухого плавання» та «у воді») розподілялися на загальнопідготовчі, допоміжні та спеціально підготовчі. Вони охоплювали ігри, вправи з елементами плавальної підготовки з метою сприйняття студентами водного середовища. Експериментально доведено ефективність запропонованої методики, яка полягає у створенні позитивної мотивації до оволодіння початковими навичками плавати, приводить до зменшення захворюваності серед студентів та сприяє збільшенню їх рухової активності, заохочує до занять спортом і здорового способу життя. ua
dc.description.abstract The dissertation investigates the problem of differentiation swimming training of students of special medical group. According to reports received during the pilot study results was developed and tested method of differentiation swimming training of students of special medical groups with different levels of mental and physical condition based on the prevention of unexpected events in the classroom to master the skills of initial ability to swim; scientifically grounded methodology of teaching swimming with modern technology, psychological and pedagogical approaches. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки ua
dc.subject студенти спеціальної медичної групи ua
dc.subject навчання плавання ua
dc.subject диференційований підхід ua
dc.subject запобігання непередбачених ситуацій. ua
dc.subject tudents of special medical groups ua
dc.subject teaching swimming ua
dc.subject differentiated approach ua
dc.subject safety ua
dc.subject prevention of emergencies ua
dc.subject.classification 37.016.796.011.61 ua
dc.title Диференціювання навчання плавання студентів спеціальних медичних груп ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics