ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Комогорова, Марина Іванівна![]() |
|
dc.contributor.author | Мусієнко, Олександр![]() |
|
dc.contributor.author | Ступка, Владислав![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-06-20T13:56:09Z | |
dc.date.available | 2018-06-20T13:56:09Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Комогорова, М. І. Рольова гра, як засіб забезпечення міцності знань з англійської мови / М. І. Комогорова, О. Мусієнко, В. Ступка // Ключови въпроси в съвременната наука – 2018 : материали XIV Междунардна научна практична конференция, 15-22 април 2018 р. Volume 5 : Филологическите науки. - Софія : Бял ГРАД - БГ", 2018. – С. 11-13. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19655 | |
dc.description | Гра придатна для кожного виду роботи з мовою: у ході гри використовуються різноманітні граматичні структури, інтонаційні моделі, значний обсяг лексичного матеріалу. Оволодіти формами усного та писемного іншомовного спілкування за допомогою ігор набагато легше. Особливу ж ефективність має використання ігрових форм проведення уроків англійської мови у молодших класах. | ua |
dc.description.abstract | У сучасних умовах модернізації шкільної освіти особливої актуальності набуває проблема опанування знань школярами, що є основою не тільки для їх особистої самореалізації, а й показником прогресу людства на основі розвитку знань кожної людини окремо. У такому контексті, не тільки з огляду на інтереси окремої людини, а й суспільства загалом, актуалізується необхідність озброєння школярів не просто багажем навчальної інформації, а якісними, міцними знаннями. Відповідно забезпечення міцності знань – одна із важливих та актуальних задач удосконалення організації процесу навчання. | ua |
dc.description.abstract | In modern conditions of modernization of school education, the problem of mastering knowledge by schoolchildren, which is the basis not only for their personal self-realization, but also an indicator of human progress on the basis of the development of knowledge of each person separately, becomes a matter of particular importance. In this context, not only considering the interests of an individual, but society as a whole, the need to equip students is not just a luggage of educational information, but qualitative, solid knowledge. Accordingly, ensuring the knowledge of knowledge is one of the important and actual tasks of improving the organization of the learning process. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | м. Софія, Болгарія "Бял ГРАД - БГ ОДД" | ua |
dc.subject | рольова гра | ua |
dc.subject | міцність знань | ua |
dc.subject | педагогічне забезпечення | ua |
dc.subject | англійська мова | ua |
dc.subject | процес навчання | ua |
dc.subject | ensuring the proficiency | ua |
dc.subject | role playing | ua |
dc.subject | English language | ua |
dc.title | Рольова гра, як засіб забезпечення міцності знань з англійської мови | ua |
dc.title.alternative | Role playing as means of ensuring the proficiency of English language | ua |
dc.type | Article | ua |