Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Основні принципи підготовки магістрів освіти за спеціальністю "Середня освіта (Трудове навчання та технології)" до моніторингу навчальних досягнень студентів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Самборська, О. В.
dc.date.accessioned 2018-06-19T09:32:06Z
dc.date.available 2018-06-19T09:32:06Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Самборська, О. В. Основні принципи підготовки магістрів освіти за спеціальністю "Середня освіта (Трудове навчання та технології)" до моніторингу навчальних досягнень студентів / О. В. Самборська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 9. - С. 58-63. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19629
dc.description.abstract У статті акцентовано увагу на важливості конкретизації та обґрунтування основних принципів підготовки магістрів освіти за спеціальністю "Середня освіта (Трудове навчання та технології)"до моніторингу навчальних досягнень студентів. Встановлено, що методологія підготовки майбутніх викладачів реалізується при дотриманні ряду принципів – загальнодидактичних та специфічних, які є взаємопов’язаними і взаємообумовленими. Наголошено на важливості в межах даного дослідження таких загальнодидактичних принципів: науковості, систематичності, зв’язку навчання з життям, природовідповідності, індивідуалізації, активності та наочності. Виокремлено та обґрунтовано специфічні принципи підготовки магістрів освіти за спеціальністю "Середня освіта (Трудове навчання та технології)"до моніторингу навчальних досягнень студентів, а саме: принцип відповідності змісту освіти, принцип достовірності, принцип раціональності, принцип кооперативної діяльності, принцип неперервності та принцип рефлексивності. Зазначено вагомість врахування визначених принципів для формування готовності майбутнього викладача вищої школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень студентів. ua
dc.description.abstract В статье акцентировано внимание на важности конкретизации и обоснования основных принципов подготовки магистров образования по специальности "Среднее образование (Трудовое обучение и технологии)" к мониторингу учебных достижений студентов. Установлено, что методология подготовки будущих преподавателей реализуется при соблюдении ряда принципов – общих дидактических и специфических, которые взаимосвязаны и взаимообусловлены. Подчеркнута важность в рамках данного исследования таких общих дидактических принципов: научности, систематичности, связи обучения с жизнью, природосоответствия, индивидуализации, активности и наглядности. Выделены и обоснованы специфические принципы подготовки магистров образования по специальности "Среднее образование (Трудовое обучение и технологии)" к мониторингу учебных достижений студентов, а именно: принцип соответствия содержания образования, принцип достоверности, принцип рациональности, принцип кооперативной деятельности, принцип непрерывности и принцип рефлексивности. Указано значимость учета определенных принципов для формирования готовности будущего преподавателя высшей школы к осуществлению мониторинга учебных достижений студентов. ua
dc.description.abstract In the article attention is focused on the importance of detail and justification of the main principles of training masters education in "High school (Work Training and Technology)" to monitor academic progress of students. It wases tablished that the methodology of training future teachers realized under certain principles – general teaching and specific, which are interrelated and interdependent. Emphasized the importance in this analysis general teaching following principles: scientific, systematic, communication training with life, natural, individualization, activity or visibility. Allocated and reasonably specific principles of preparation of masters education in "High school (Work Training and Technology)" to monitor students’ educational achievements, namely: the principle of correspondence of education, the principle of reliability, principle of rationality, the principle of cooperative activities, the principle of continuity and the principle of reflexivity. Indicated weight determined taking in to account the principles for the formation of readiness of the future teacher of high school to monitor the academic progress of students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject магістри освіти за спеціальністю "Середня освіта (Трудове навчання та технології)" ua
dc.subject принципи ua
dc.subject моніторинг навчальних досягнень ua
dc.subject вища школа ua
dc.subject магистры образования по специальности "Среднее образование (Трудовое обучение и технологии)" ua
dc.subject принципы ua
dc.subject мониторинг учебных достижений ua
dc.subject высшая школа ua
dc.subject masters educationin "high school (work training and technology)" ua
dc.subject principles ua
dc.subject monitoring educational achievements ua
dc.subject high schoo ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Основні принципи підготовки магістрів освіти за спеціальністю "Середня освіта (Трудове навчання та технології)" до моніторингу навчальних досягнень студентів ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics