У статті здійснено теоретичний аналіз професійної підготовки менеджерів аграрної
галузі у вищих навчальних закладах Російської Федерації, що є невід’ємним компонентом
освітнього процесу. Зокрема, розкрито тенденцію сучасної освітньої парадигми до
інноваційної політики у сфері освіти, пов’язаної з комп’ютеризацією освітнього простору та
використанням сучасних технологій навчання. Підкреслено необхідність модернізації вищої
аграрної освіти через розвиток неперервної освіти у фокусі формування та розвитку
професійних компетенцій. При цьому акцентовано увагу на необхідності практично-
орієнтованого підходу при підготовці фахівців до майбутньої професійної діяльності.
В статье осуществлен теоретический анализ профессиональной подготовки менеджеров
аграрной отрасли в высших учебных заведениях Российской Федерации, что является
неотъемлемым компонентом образовательного процесса. В частности, раскрыто тенденцию
современной образовательной парадигмы инновационной политики в сфере образования,
связанной с компьютеризацией образовательного пространства и использованием
современных технологий обучения. Подчеркнута необходимость модернизации высшего
аграрного образования через развитие непрерывного образования в фокусе формирования и
развития профессиональных компетенций. При этом акцентировано внимание на
необходимости практически-ориентированного подхода при подготовке специалистов к
будущей профессиональной деятельности.
The article provides a theoretical analysis of the professional training of managers of the
agrarian sector in higher educational institutions of the Russian Federation, which is an integral part
of the educational process. In particular, the tendency of the modern educational paradigm of
innovation policy in the field of education, connected with the computerization of the educational space
and the use of modern technologies of education is revealed. The necessity of modernization of higher
agricultural education through the development of continuous education in the focus of the formation
and development of professional competencies is emphasized. At the same time, attention is focused on
the need for a practically oriented approach in training specialists for future professional activities.